Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

bästa tv program

  • Zannabanna 14 mars 2008

    jag älskar One tree hill, Anna pilh, Oc, 24, så ska det låta, grey's anatomy, och olika deckare.....:):) På söndag börjar One tree hill Säsong 5 klockn 18:30 på kanal 5 jag älskar det....

  • pia61 14 mars 2008

    Mannen som talar med hundar, måndagar i tv4+, är helt outstanding! För alla hundägare förstås!!!

  • Kaneta 14 mars 2008

    Mannen som talar är ett av mina favoritprogram. Fast jag inte har hund.

    Hemma hos Jamie Oliver är bra också

  • T-e-z-z 14 mars 2008

    Mannen som talar med hundar och Lelia Lindholm är bra. :):p

  • miasvante 14 mars 2008

    Jag kollar på inredningsprogram, mode som top models(inte populärt av min sambo).
    Sedan ser jag på sport och På spåret (självklart) Robins, Så ska det låta, Nu även melodifestivalen fast man igentligen inte vill. Men varje lördag så är det jag som tittar.
    Så ska det låta är ochså bra så det blir ju mer än vad man tror:D

  • Dammtussen 14 mars 2008

    Jag tittar på
    Simon&Tomas
    Bygglov,
    Miami Ink
    Vad blir det för mat
    Det okända

  • Heisjo 14 mars 2008

    Tittar inte mycket på tv, men så ska det låta, dr house och kockduellen försöker jag få med i mitt hektiska veckoschema:p

  • Carro67 14 mars 2008

    Jag tittar på inredningsprogram, som Simon & Tomas och Roomservice. Kollar också på Oprah och Rachel Ray och jag missar inte Vad blir det för mat.

  • Runan 14 mars 2008

    Jag missar inte gärna Glamour på tv4+ ( jag skäms lite grann) Därmed inte sagt att jag tycker det är det bästa tv-programmet.

  • Bowmore 14 mars 2008

    Ser helst "24" och naturprogram...klarar inte av program typ: Dr Phil, Oprah, TopModels osv

  • Cayenne71 14 mars 2008

    YES! House e kanon. Greys anatomy är också bra.

  • GodareMat 15 mars 2008

    Kikar på Lost och och så finns det ju ett måste - Stargate... Kikar på all annan sci-fi också, vilket det tyvärr inte är så mycket av...

  • lennali 21 mars 2008

    Jiiipppiii, Prison Break börjar 31 mars kl. 22.00 på TV3. Äntligen.

  • Wombat04 21 mars 2008

    Tittar på vartenda dansprogram som finns och längtar till So you think you can dance Scandinavia som börjar nästa vecka. Mannen som talar med hundar, Medium, Afterlife, Keeping up appearances (ja, alla tusen repriser till trots skrattar jag fortfarande hysteriskt), Fab 5, Brottet, Morden i Midsomer, Kommissarie Morse (ska börja samla), och ungefär tusen andra ...

  • Heisjo 21 mars 2008

    Tittar inte mycket på tv, men house brukar jag se, och likaså så ska det låta om det är några bra artister med. Men när det är säsong för desperate housewives så sitter jag klistrad:p

  • fee-bee 21 mars 2008

    Grey`s Anatomy är det bästa annars house är rätt bra med
    glad påsk:p

  • monac 21 mars 2008

    kobra ,Du är vad du äter, men tv blir det mycke mycket sällan tid eller Lust för. :oNått fakta program på 8 kan det bli.

  • The_mama97mia 22 juni 2008

    Blåser liv (?) i den här tråden, nu är det sommar o då brukar det kanske inte bli lika mkt tv tittande som annars, men rekommenderar ni nåt som går på tv nu?
    Förutom fotbollen kanske då.

    Jag gillar serien Moonlight på Tv3 på söndagar kl 19... gillar vampyrer...

    Vad ser du på ?????

  • gottgris 22 juni 2008

    jag tittar inte så mycket på tv, barnen däremot älskar filmer. Men det händer att jag ser på miami ink och cops i 6:an. Dokumentärer är bra program

  • zonale 22 juni 2008

    Hinner aldrig med att följa serier, prioriterar annat. BBC Food, Animal Planet och TV 4 fakta väljer jag oftast. Inrednings- och trädgårdsprogram gillar jag också.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.