Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

bästa tv program

  • pia61 24 juni 2008

    Jajamensan! (Y) Först fick man sjunga så hela huset skakade...Sen följa dom góa poliserna i Midsomer. Kanon kväll! (Y) Hör ju inte till vanligheterna precis.
    Annars är jag en stor fan av Cecar Millan på TV4 plus! (L) (L) (L)

  • Smulpajen 24 juni 2008

    Nä, det är ju inte klokt vad dåliga program det alltid är, med få undantag som ikväll. Spelar ju ingen roll hur många kanaler man har. Mycket förnedrings-tv och våld och åter våld. (N)

  • matnjutaren 24 juni 2008

    Skrivet av Smulpajen den 24 jun 2008

    Nä, det är ju inte klokt vad dåliga program det alltid är, med få undantag som ikväll. Spelar ju ingen roll hur många kanaler man har. Mycket förnedrings-tv och våld och åter våld. (N)

    Därför jag sällan tittar på tv, nu för tiden.:( Bara en massa "Skräp å elände"...mest.
    Tur att vi har våra datorer och en JÄTTETREVLIG Matklubb! (Y)(Y)(Y)

  • Smulpajen 24 juni 2008

    Skrivet av matnjutaren den 24 jun 2008

    Skrivet av Smulpajen den 24 jun 2008

    Nä, det är ju inte klokt vad dåliga program det alltid är, med få undantag som ikväll. Spelar ju ingen roll hur många kanaler man har. Mycket förnedrings-tv och våld och åter våld. (N)

    Därför jag sällan tittar på tv, nu för tiden.:( Bara en massa "Skräp å elände"...mest.
    Tur att vi har våra datorer och en JÄTTETREVLIG Matklubb! (Y)(Y)(Y)


    Håller med du!!!

  • MrsG 24 juni 2008

    Älskar Desperate Housewife's, de är bara så galna och otroligt underhållande och självklart CSI.
    Här i USA så är det så fruktansvärt mycket reklam så vi tittar aldrig på det när det går utan spelar in och snabbspolar över reklamen dan efter.
    Saknar helt klart Morden i Midsummer.....................

  • MrsG 24 juni 2008

    Glömde ju att säga att ett program som jag följer varje sommar på internet är Allsång på Skansen.
    Det är verkligen kanon med internet!!!!(Y)

  • MalinJ 25 juni 2008

    Navy CIS och Allsången. Fast i dag missade jag allsången för jag skulle köra till jobbet :@
    Men så hinner jag sällan följa programmen ändå... det finns ju så mycket annat i livet :p

  • irrevirre 25 juni 2008

    Skrivet av MrsG den 25 jun 2008

    Glömde ju att säga att ett program som jag följer varje sommar på internet är Allsång på Skansen.
    Det är verkligen kanon med internet!!!!(Y)


    Vad roligt att höra att du kan se Allsången! Sänds det direkt?
    Nästa gång verkar bli en riktig höjdare företsen:-)

    Stackars dig som inte får se Barneby .... underbar serie Midsomer!

  • systeryster 25 juni 2008

    Håller med om att man kan börja zappa ihjäl sig när man vill se på TV på sommaren.Tycker om även gamla repriser av Fraiser, scrubs, 2½ men, Earl.Något man får skratta åt helt enkelt.
    Alla serier spårar ur om de får gå för länge och manusförfattarna får överträffa sig själv för att hålla liv i serien, alla har haft förhållanden med alla och olyckorna och intrigerna blir värre och värre.Slutade titta på cityakuten när de flesta orginalen slutat i serien.:Z

  • Nallepuh13 25 juni 2008

    Jag tycker det är kul att se Allsång på Skansen. Men tyvärr missar jag det för det mesta eftersom jag jobbar natt.

  • monac 25 juni 2008

    Fåret Shaun(shån) barnprogram. fniss!

  • SaraW 25 juni 2008

    Morden i Midsumer, CSI Las Vegas och På spåret är utan tvekan mina favoriter.

  • waste182 25 juni 2008

    2 ½ män och desperate housewives (L)

  • Bowmore 25 juni 2008

    Ang Fawlty Towers.
    Vad jag vet så är ingen repris på gång, men man vet ju aldrig.
    Annars finns alltid möjligheten för folk utan samvete att ladda ned. (Fy mig)
    Det var inte jag som sade det!
    Serien går även att köpa i diverse butiker, så därför, tanter, finns ingen anledning att vänta utan rusa iväg o köp/ladda/låna eller nåt.
    Den serien SKA finnas hemma i hyllan.

    and also...I can speak english, I have learned it from a book... (Y)

  • irrevirre 25 juni 2008

    Pang i bygget går någonstans nu. Tror det är på TV4 komedi.

    Själv har jag just sett Cold Case på 9-an. Som vanligt blir man helt rörd av slut-scenen. De är så specilla och griper tag i en.

  • MammaIrene 25 juni 2008

    En serie som jag har lite svårt att slita mig från,trots att jag sett i stort sett varje avsnitt flera gånger, är Vänner på 5:an....
    Den har hållt på så länge o är väl inne på femtielfte reprisomgången nu, men, 19:30 sätter jag mig gärna en halvtimme o tittar o myser, den är så bra o oftast blir jag glad av den...
    Dock är jag ingen måste måste tittare av något, kanske dock förlossningstv, när barnmorskorna gick så ville jag inte gärna missa, älskar sånt!!!

  • kickiekblad 2 juli 2008

    cityakuten

  • The_mama97mia 28 juli 2009

    hmmmmmmmm... tänkte starta en ny tråd men väcker LIV (?) i denna...
    Ikväll är jag besviken på att bli snuvad på Morden i Midsomer... Jämrans friidrott.

    Ngt jag gillat att se den här sommaren är Being Human.... kan ses på SVT PLAY

  • Annafbg 28 juli 2009

    Älskar engelska deckare, så sommaren är årets TV-höjpunkt för mig. Morden i Midsomer, Miss Marple, Hercule Poirot... Sommaren är härlig!
    En gång ringde en telefonförsäljare mitt under Foyle´s War och sonen avfärdade honom med kommentaren: -Nej, mamma kan inte komma nu, hon tittar på mord och blod.
    Behöver jag säga att han inte ringde igen?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.