Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Boken om kungen

  • solvik207 4 november 2010

    Ger mig ut på "farligt" vatten.

    Vad tycker Ni om boken om Kungen?

    Låt han vara ifred

    Häng ut honom

    Han är en offentlig person så han får skylla sig själv?

    Tror det kan bli en livlig disk.

  • sikaal 4 november 2010

    Ledsen, men jag bryr mig inte!

  • Bumbis 4 november 2010

    Jag bryr mig inte heller och eftersom han är Sveriges mest offentliga person får han väl skylla sig själv om han gått över gränsen.

  • kantomen 4 november 2010

    Här är en till som "inte bryr sig".

    JAg har väldigt svårt att tycka synd om honom och hans familj. De får betalt av mig och alla andra skattebetalare i form av sitt apanage.
    Så jag tycker allt att man absolut kan hänga ut honom, och att han får skylla sig själv!!

  • Majainorr 4 november 2010

    Jag tycker det är skikul!

  • Marre73 4 november 2010

    Bryr mig inte och han får skylla sig själv, som sagt en offentlig person som ska göra bra reklam för Sverige, han borde förstått vad som komma kan...............

  • Amika 5 november 2010

    Usch, jag blir matt av att bara tänka på det. Vem orkar lägga ner tid och energi på sånt här? Inte jag i alla fall... :)

  • 7201 5 november 2010

    Låt honom vara ifred !!!
    Kungen är väl människa han också..........och vem kommer tro på det som skrivs ?????

  • Molgan 5 november 2010

    Jag har ej läst boken. har ni?

  • jas65 5 november 2010

    Vem bryr sig om honom gift med glädjeflicka från Tyskland som har en pappa som hade nacist sympatier.

  • Okänd 5 november 2010

    Skrivet av Molgan den 5 nov 2010

    Jag har ej läst boken. har ni?


    Jag har köpt boken men inte läst den än. Jag tänker inte läsa den pga nyfikenhet, utan mer som en samhällsdebatt.

  • Okänd 5 november 2010

    Skrivet av jas65 den 5 nov 2010

    Vem bryr sig om honom gift med glädjeflicka från Tyskland som har en pappa som hade nacist sympatier.


    Oj, det var hårda ord om drottningen!

  • solvik207 5 november 2010

    hörde en reporter som sade att kungahusen är ju kända för att sprida sin vildhavre.
    Och hans preskonferens förnekade ju inget.

  • olanderscafe 5 november 2010

    Skrivet av solvik207 den 4 nov 2010

    Ger mig ut på "farligt" vatten.

    Vad tycker Ni om boken om Kungen?

    Låt han vara ifred

    Häng ut honom

    Han är en offentlig person så han får skylla sig själv?

    Tror det kan bli en livlig disk.

  • chrisq 5 november 2010

    (N) finns det inget vettigare att skriva en bok om o gå in på människors privata låg klass tycker jag låt kungafamiljen va i fred från alla dessa hyenor

  • flingsalt 5 november 2010

    Vem vill läsa boken? Vilken målgrupp söker den sig till? Borde väl vara vara de som läser alla dessa skvallertidningar? Men - jag trodde det var den "gruppen" som också älskar kungahuset. :S

    Varför vill författaren skriva en bok om kungen? Vad är författaren för person egentligen? Måste vara en rätt hemsk person enligt mig.

    Jag tycker mest synd om kungafamiljen. Tror att de gärna hade valt ett normalt liv som "normala" människor.

  • lennali 5 november 2010

    Orkar inte bry mig.....finns väl mycket viktigare saker som händer i denna värld.

  • boz1965 5 november 2010

    Säger som många andra här: Bryr mig inte. :)

  • Cassiopeya 5 november 2010

    Lyssnade på radion hela dagen igår och de pratade mycket om den nya boken. Säger som kungen själv; Svårt att uttala sig om något man inte läst... Mitt liv är fullt av arbete, matlagning ;), familj, vänner, träning mm. Om jag skulle få en stund över tror jag inte att jag läser en bok om kungen och vad han pysslade med i sin ungdom. Alla har väl gjort sina tabbar och om det är jag, du eller kungen det struntar jag i. Förhoppninsvis växer väl alla upp och lär av sina misstag...

  • bigganv 5 november 2010

    Har Sverige verkligen inget bättre för sig än att rota i något som möjligen kanske har hänt för 20 år sedan?
    Tycker det är sorgligt att det inte finns något bättre att skriva om.
    Nyhetstorka eller?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.