Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Dagens Ros

  • festmaten 7 juli 2008

    Dagens ros till Lind
    för att du lyssnat på oss, hoppas detta blir till det bättre(Y)

  • Queenie 7 juli 2008

    I dag vill jag ge dagens ros till alla som stöttar oss godkännare som strejkar genom att skriva på "Uppror mot dubbletter"-tråden. Det käns otroligt skönt att ha ert stöd. Kram på er alla. :)

  • lennali 7 juli 2008

    Dagens ros till:
    - alla medlemmar, vad skulle klubben vara utan er
    - alla godkännare, och vad skulle klubben vara utan erat frivilliga hjälpsamma arbete
    - till Lind och gänget, och vad vore klubben utan erat enorma arbete som kan uppfylla de mest
    otroliga önskemål vi har och även ett stort tack för att ni lyssnar på oss ( i den just nu kanon heta frågan "dubletter") och även jag har ett stort hopp om att det ska blir till det bättre

  • emaxen 7 juli 2008

    (L)TREVLIG SOMMAR(L)
    vill jag säga till alla tjejer och killar i hemvården i Skövde,ni gör ett fantastiskt jobb
    :):):):): KRAAAAAAAM D:D:D:D

  • MammaIrene 7 juli 2008

    En riktigt fin ros måste ju givetvis ge den underbare melemmen(L) Bohnke_oslo (L)som ryckte in o räddade sommarlovet för mammamias pojke.......
    En så oegoistisk handling ser man inte många av i dagens samhälle o det värmer i hela kroppen av att läsa det!!!!

    (L)(L)(L)(L)(L)(L)

  • zonale 7 juli 2008

    Dagens ros till ansvariga för matklubben som är lyhörda och agerar snabbt!!

  • monac 7 juli 2008

    min mamma får min ros idag!(L)
    ...och alla ni andra här på matklubben!(L)(Y)

  • MammaIrene 7 juli 2008

    Dagens ros till Lin o compani som agerat snabbt o hörsammat våra åsikter!
    (L)

  • lenajeanette 8 juli 2008

    Jag vill ge en stor härlig ros till Lindanemon, en sådan historia jag läste om lilla Alice gör en varm om hjärtat.(L)

  • Lindanemon 8 juli 2008

    Och jag vill ge dagens ros till alla som engagerat sig i Alice (L) och stöttat mig!
    Denna klubben känns ju inte enbart som en matklubb, den ger mig så otroligt mycket mer. (Y)(Y)
    Ha en underbar sommar, alla matklubbare! :D

  • Disen 8 juli 2008

    Du är värd alla rosor som finns att uppbringa Lindanemon. Ha själv en UNDERBAR sommar.(Y)

  • systeryster 8 juli 2008

    Dagens ros till Lindanemo för att vi får dela Alice öden med dig.Kan man se fram emot ett nytt foto så småningom, hon växer väl så det knakar?Ser pigg och busig ut på bilden.

    En ros till kalasmad som kom på idén med ros istället för ris.

  • Majkan 9 juli 2008

    En ros till livet! Till glädjen att njuta av att äta!

  • Gillsan 9 juli 2008

    (Y)En stor ros till dig som räddade lilla Alice(Y)
    Och till er alla andra(Y)

  • Evia 9 juli 2008

    En ros till Lindanemon för att hon räddade lilla Alice.
    En ros till min vän Gill som alltid finns där.

  • grill 9 juli 2008

    En stor bukett rosor till alla. (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • festmaten 9 juli 2008

    Skrivet av systeryster den 8 jul 2008

    Dagens ros till Lindanemo för att vi får dela Alice öden med dig.Kan man se fram emot ett nytt foto så småningom, hon växer väl så det knakar?Ser pigg och busig ut på bilden.

    En ros till kalasmad som kom på idén med ros istället för ris.



    TACK!!
    här kommer en ros till dig också(L)

  • matnjutaren 10 juli 2008

    Min ros i dag, går utan tvekan till Lindanemon! (L)
    Läste igår och kommemterade om lilla Alices ev. hemska öde..:'(
    tills jag kom till ditt svar. :D
    Du var den första människan jag hade i mitt huvud idag.. Går här med ett nöjt smile på läpparna.
    Så, återigen...Tack för att du räddade det lilla charmiga knytet! (L)
    DU är GULD VÄRD! (L)(Y)

    "Hjärte-kramar" från Marita (L)

  • 10 juli 2008

    Dagens ros går till, som från så många andra, Queenie och kompani och Lind. Klubben är verkligen bra, måste vara Sveriges största kokbok, fast med en massa extrasidor med vänskap och kloka råd!

  • festmaten 10 juli 2008

    Skrivet av Majkan den 9 jul 2008

    En ros till livet! Till glädjen att njuta av att äta!


    En ros till Majkan för dessa tänkvärda ord!!!!
    Det gäller verkligen att hitta små guldkorn i vardagen, stanna upp och njuta av dem(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.