Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Dagens Ros

  • evaldo 10 juli 2008

    En ros till kattenAlice(Y)(L)

  • Queenie 10 juli 2008

    Jag vill också ge en ros till Alices matte och även katten förstås! Jag som är kattälskare blev verkligen rörd av historien. Fast man blir nog rörd ändå, även om man inte är kattälskare. :)

  • Okänd 10 juli 2008

    Jag vill ge cina78 en röd ros för ett sådan bra recept på matbröd.
    Så till alla på matklubben också.

  • The_mama97mia 10 juli 2008

    MammaIrene har redan sagt det, men självklart går min ROS till Bohnke-Oslo. Det var ta mig faan det finaste jag hört sen jag konfirmerades, som han säger i Karl-Bertil Jonssons julafton. Fast jag är inte konfirmerad. Men det är i alla fall det finaste jag varit med om.
    Heders! (L)(Y)

  • monac 10 juli 2008

    Vad sa han då????:o

    Min ros(or) GÅR TILL P.1....LÄR MIG SÅ MYCKET DÄR VARJE DAG!

  • systeryster 11 juli 2008

    En ros till kalasmad som tog sig tid och fixade receptet som en ny medlem kände sig blåst på efter att ha googlat och hamnat i matklubben.(Y)

  • mariaefors 11 juli 2008

    Härlig idé, Bowmore (Y), en ros vardera till både dig och Queenie!
    Vill sända rosor till ett mycket speciellt gäng som kommit att betyda väldans mycket för mig i vår, nämligen Giannoudis, Mama97Mia och MatAnders... TACK! (L)

  • MatAnders 11 juli 2008

    Jag vill sända en ros till mina chattvänner mariah66,Giannoudis, Mama97Mia och säkert några fler. Bohnke kan få en han med.(Y)

  • MatAnders 11 juli 2008

    Helene_H sorry vännen jag glömde dig(Y)

  • Helene_H 11 juli 2008

    Som sagt var rosor i magnder vill jag skicka till mina kompisar på chatten de får den dystraste dagen att bli ljus och får en att skratta högt som tusan så här kommer den rosen ni vet vilka ni är.
    Kram Helene
    :D

  • festmaten 11 juli 2008

    Skrivet av systeryster den 11 jul 2008

    En ros till kalasmad som tog sig tid och fixade receptet som en ny medlem kände sig blåst på efter att ha googlat och hamnat i matklubben.(Y)


    Tack systeryster!!

    jag ger dej en ros tillbaka här(Y)

  • monac 11 juli 2008

    åååå inrikes beundran tråd!!!????:o :D ops!

    Min ros idag går till min moster som kämpar tappert efter en jätte operation i magen!
    samt den otroligt trevliga receptarien på apoteket i e.m. tack kära du,världen skulle bli mycket trevligare om flera vore som du!(L)

  • Bowmore 11 juli 2008

    Vill ge ett fång rosor till alla er som förtjänar det. Ingen nämnd o ingen glömd.
    Vissa kanske förtjänar en xtra ros oxå....

  • systeryster 16 juli 2008

    Vill ge alla positiva matklubbsmedlemmar en ros.Tack för att ni förgyller min vardag och alltid ställer upp med goda råd när man har någon fråga.:D(Y)

  • Evia 17 juli 2008

    Dagens ros vill jag ge till alla som var med på vår lilla träff i Östra Ljungby igår(Y). Det var jätte trevligt. En extra ros till Gillsan som ställde upp med sitt hem och bjöd på goda sallader mm(Y).

  • Poppie 17 juli 2008

    Dagens ros går till:

    Isbjoorn, 14 år, som fixar maten själv!(Y)(Y)

  • kirunabo 17 juli 2008

    (Y):)
    Det är jättekul att se att så många som 231 st har laddat ned recept från mig trots att jag bara har 6 recept inlagda än så länge. Mest nedladdade receptet är tacopaj som jag även fått många svar att den varit jättego. Toppen att höra att så många tycker om mina recept.

  • Don_Pedro 17 juli 2008

    Skrivet av Evia den 17 jul 2008

    Dagens ros vill jag ge till alla som var med på vår lilla träff i Östra Ljungby igår(Y). Det var jätte trevligt. En extra ros till Gillsan som ställde upp med sitt hem och bjöd på goda sallader mm(Y).


    (L)Dagens ros går till Gillsan och Evia, för ni gjorde vårt lilla träff möjlig(Y)

  • Gillsan 17 juli 2008

    :)(H)Jag tackar för rosorna jag fick.(Y)
    Sen ger jag en stor ros till dig som rädda Alice.
    Och rosor till er alla som kom till vår miniträff och för de goa kladdkakorna igen Evia.(Y)(Y):p

  • Annras 17 juli 2008

    Flera rosor till alla som medverkar till att Matklubben finns, medlemmar, godkännare och Lind & Co !!!!!!!!!!!!!!!!!! (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.