Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Dubbellägga recept

  • ThomasP 28 november 2007

    Jag tycker man ska försöka kolla upp så att det inte blir samma recept som läggs upp annars blir det ju dubbellagt och det känns onödigt. Eller vad tycker ni andra????//Mvh Thomas

  • Lena 28 november 2007

    Helt klart de ska inte gå att spara recepten mer än en gång.(Y)

  • anluk 28 november 2007

    Samma person skall ju inte kunna lägga in samma recept två gånger det håller jag fullständigt med om. Hoppas inte jag gjort det misstaget någon gång.....:'(

  • Lena 28 november 2007

    Jo det går jag har två likadana recept på min sida

  • ThomasP 28 november 2007

    Jag menar att 1 person har lagt in ett recept och så kommer person 2 och lägger in samma och även person 3 då tycker jag det är lite onödigt//Thomas

  • Lena 28 november 2007

    Aha var så du mena fattar trögt i dag!!:D

  • anluk 28 november 2007

    Jag fattade heller inte först. Men det skulle kanske bli ett jättejobb för de att administrera. Jag menar en del kallar ju sina recept för olika namn och då måste de ju gå in i varje recept och jämföra.....

  • ThomasP 28 november 2007

    De kan väl varje medlem av matklubben göra innan man lägger in det och inte de som godkänner dem//Thomas

  • Suddisen 28 november 2007

    Men om man har olika namn på recepten så är det ju svårt och kolla om den finns redan man kan ju inte gå igenom alla medlemmars recept

  • Lena 28 november 2007

    Nä jag håller med dig.. (då får man ju sitta hella dan och kolla alla recept)

  • farmoringer 28 november 2007

    Nä, inte kan man gå igenom alla recept....Det är väl ändå smällar man får ta, att det finns likadana recept fast med olika namn.

  • Amika 28 november 2007

    Ja, men sen är det väl så att många sätter sin egen lilla touch på sitt recept... Så många kan heta samma sak, men ändå så är det inte riktigt samma... :)

  • anluk 28 november 2007

    Jag skulle nog inte lägga ner så mycket tid på att lägga in mina recept om jag först skulle sitta hur länge som helst och gå igenom för att se att inte recepten finns tidigare.

  • Okänd 28 november 2007

    Hur i all världen ska man kunna kolla varje recept.Jag lägger in de recept jag tycker är goda och är det fler som har samma recept så gör det mig ingenting.Detta var mitt svar.Hej och godkväll alla vänner.

  • Lilljeppe 28 november 2007

    Jag kollade hur många recept det fanns på kladdkaka när jag bakade kladdkakor. Det var ett antal. :DVissa recept är så självklara att de finns. Jag tog kort på kladdkakan och la upp det på någons recept. Hon blev super glad. Jag blev glad att hon blev glad:p

    Är det fler än jag som brukar lägga upp foton på andras resept?:o
    /Lilljeppe

  • Lainialia 28 november 2007

    Skrivet av Lilljeppe den 28 nov 2007

    Jag kollade hur många recept det fanns på kladdkaka när jag bakade kladdkakor. Det var ett antal. :DVissa recept är så självklara att de finns. Jag tog kort på kladdkakan och la upp det på någons recept. Hon blev super glad. Jag blev glad att hon blev glad:p

    Är det fler än jag som brukar lägga upp foton på andras resept?:o
    /Lilljeppe


    Jag visste inte ens att man kunde lägga upp foton på andras recept, men om någon skulle göra det för mig så skulle jag iaf inte misstycka...
    //Laila

  • 28 november 2007

    Skrivet av Lilljeppe den 28 nov 2007

    Är det fler än jag som brukar lägga upp foton på andras resept?:o
    /Lilljeppe


    Ja jag har lagt upp en del foton. När jag ändå provar ett
    recept passar jag på att fota. Dessutom sätter jag betyg
    på de recept jag provar. Brukar ni göra det?

    Ikväll har jag bakat Violabullar efter "busstinas" recept.
    Det kan jag rekommendera om man vill göra goda
    snabbullar! (Y)

  • Lilljeppe 28 november 2007

    Skrivet av Nemorosa den 28 nov 2007

    Ja jag har lagt upp en del foton. När jag ändå provar ett
    recept passar jag på att fota. Dessutom sätter jag betyg
    på de recept jag provar. Brukar ni göra det?



    Ja jag brukar alltid sätta betyg på de recept jag provar. Det är ju på så vis man får ett rättvist betyg om många röstar.
    Kul att det är fler som lägger upp bilder på de recept som saknar bild. (Y)

  • anluk 29 november 2007

    Visste inte ens att man kunde lägga in bilder på andras recept.....

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.