Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Feedback till godkännarna

  • Lilljeppe 11 juni 2008

    puff

  • Wombat04 11 juni 2008

    Puff

  • Lilljeppe 11 juni 2008

    Puff

  • Lilljeppe 12 juni 2008

    puff

  • Lilloo 12 juni 2008

    puff :)

  • Lilljeppe 12 juni 2008

    puff

  • The_mama97mia 12 juni 2008

    allt detta puffande påminner om det vi skrivit i förb'ättringsförslag, vill jag minnas, att man ska kunna minnesmärka en tråd....
    Det borde ni också skriva till Lind! Jag har nog gjort inlägg i förbättringstråden.
    (Y)

  • farmoringer 12 juni 2008

    Jag håller med dig om att kunna minnesmärka trådar. Fick leta som en galning efter tips på en varm potaissallad som var häromdagen. Hade varit bra om man då kunnat minnesmärka istället..

  • Lilljeppe 12 juni 2008

    Jag har också tagit upp det med Lind(Y)

  • matnjutaren 12 juni 2008

    Å..jag bara "puffar" på..så länge...(Y)

  • Lilljeppe 12 juni 2008

    puf:o

  • monac 12 juni 2008

    En liten fråga till ALLA(?) "GODKÄNNARE"......
    Om det är någon lite punkt eller stor bokstav som saknas...justerar(stavas de så?:'()) ni det eller kan de vara enda anledningen att det inte godkänns?
    Tyckte nu idag att jag inte kunde hitta något fel i texten utan att det var hur tydligt & korrekt som helst...kan ni inte typ "röd-markera" där det ska ändras? Bara en idé.:)

    Tacksam för ett svar!
    //Monac.

  • Lilljeppe 13 juni 2008

    piff o puff

  • monac 13 juni 2008

    Skrivet av monac den 10 jun 2008

    Jag har aldrig upplevt att det skulle vara nått problem med recept-godkännandet:D(L)
    Ni gör ett strålande jobb...skulle aldrig orka sitta och korekturläsa allt tokigt & slugt...och att många bara skäller på er...hmmm!
    Så tack Lilljeppe & ni andra som tar er tid ,energi till det.
    //Monac.

    men det är ju bra att veta var man ska vända sig om man blir "lite upprörd" eller så:D


    ...har ändrat mig det ÄR i studom himla kinkigt!!!!!:o

  • Smulpajen 13 juni 2008

    Vill ge alla godkännare en STOR KRAM för ert vänliga bemötande när man av olika anledningar ställer frågor mm. Ni är så gulliga och hjälpsamma allihop! (L)

  • Queenie 13 juni 2008

    Skrivet av monac den 12 jun 2008

    En liten fråga till ALLA(?) "GODKÄNNARE"......
    Om det är någon lite punkt eller stor bokstav som saknas...justerar(stavas de så?:'()) ni det eller kan de vara enda anledningen att det inte godkänns?
    Tyckte nu idag att jag inte kunde hitta något fel i texten utan att det var hur tydligt & korrekt som helst...kan ni inte typ "röd-markera" där det ska ändras? Bara en idé.:)

    Tacksam för ett svar!
    //Monac.


    Tyvärr kan vi inte rödmarkera.

  • Queenie 13 juni 2008

    Det kommer upp en ruta när vi skickar tillbaka ett recept, där lägger vi med en färdig text, sen kan man själv skriva dit om det är något man vill tillägga, själva receptet som det är fel på följer alltså inte med när vi skickar tillbaka det, annars hade ju det varit en tanke ...

    Om det är en liten punkt eller en stor bokstav som saknas så justerar man naturligtvis det. Men märker man att det är hur mycke fel som helst, genomgående små bokstäver, ej stor bokstav efter punkt, flera ingredienser på samma rad, ej stor bokstav i början på varje ingrediensrad etc, då händer att man skickar tillbaka det. Det är ju ett sätt för den som har skrivit in receptet att skriva rätt nästa gång. Justerar vi allt så lär man sig ju inte heller av mina fel och då får vi aldrig bukt med det.

  • Karin50 13 juni 2008

    puff

  • Lilljeppe 17 juni 2008

    (Y)

  • The_mama97mia 17 juni 2008

    Hur har det gått med rekrytering av godkännare? Fanns ju behov av det hörde jag.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.