Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Funktionsknapp för testade recept

  • Cindroses 10 juni 2014

    Jag har så många recept sparade på denna sida och jag testar nya hela tiden men ibland kommer jag inte ihåg vad jag har testat eller ej.

    Nån mer som tycker att det vore bra med nån sorts "funktionsknapp" i sin kokbok så man kan välja "testat" eller "ej testat"?

  • callemero 11 juni 2014

    Låter som en bra ide.

  • Receptglad 11 juni 2014

    Ja, detta har jag efterlyst i en enkät från Matklubben tidigare. Tycker det vore jättebra!
    Jag har löst det på mitt eget lilla sätt. Har gjort dubbla grupper t.ex Lax, Lax bra provade recept.Där hamnar recept jag provat och "godkänt" och i Lax finns alla jag sparat, men ännu inte provat. Jag skulle även gärna vilja ha en "egen" kommentarsruta där jag skriver in vilka ändringar jag gjort med receptet.

  • irrevirre 11 juni 2014

    Innan denna funktion finns gör jag också något liknade @Receptglad... jag har gjort så här: Jag har skapat en kategori i min kokbok som heter "Testlagas" där jag lägger intressanta recept. Om jag vill spara dem sedan jag testat dem flyttar jag över till passande kategori, om inte så deletar jag det. Fungerar bra för mig {cute}

  • Matklubben 12 juni 2014

    Hej Peachpaj, det låter som en jättbra idé, den åker upp på "att göra tavlan" här på kontoret direkt :)

    Ha en fortsatt trevlig dag
    Matklubben

  • Cindroses 15 juni 2014

    Jag har hittills gått in på "redigera recept" och lagt in min egen kommentar om receptet.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.