Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ger matklubben ut min mailadress?

  • redd 26 augusti 2010

    Hade tänkt att skriva ett minst sagt syrligt brev ang. både MK som skickar ut mailet och ONE som står bakom (sysslar mest med telefonförsäljning men även lite annat som reklamutskick via mail).

    Men längst ner till vänster i mailet fanns "avsluta prenumeration" och när man går in där kan man välja att inte få reklam.

    Så lyfter på hatten för att MK följer dom luddigt skrivna reglerna och dom inofficiella reglerna på nätet.

  • marwis 26 augusti 2010

    Tycker inte heller att det är något större problem med mail, så länge det inte blir för många! Hellre mail än att behöva betala!

  • chrisq 26 augusti 2010

    (Y) skulle aldrig betala för detta finns ju hur många matklubbar som helst hihi

  • redd 26 augusti 2010

    Bara en fråga, borde inte MK kunna samarbeta med Ica/Coop?

    Ica skulle ju kunna sponsra med säg 200kr till dom 10bästa recepten på veckans vara.
    Sedan givetvis köpa reklamplats på sidan.

  • Dika 27 augusti 2010

    Hej!
    En annan fråga som jag undrat lite över? Vad använder man sina poäng till?

  • boz1965 27 augusti 2010

    Skrivet av Dika den 27 aug 2010

    Hej!
    En annan fråga som jag undrat lite över? Vad använder man sina poäng till?


    Absolut ingenting... :) De är bara ett mått på hur aktiv du är på MK.

  • WiolaH 27 augusti 2010

    Skrivet av boz1965 den 26 aug 2010

    Att MK måste bekosta sin drift är helt förståeligt. Varken personal, servrar, programvara, el eller annat som ska till är gratis. Och att MK har reklam på sidan och i veckobrevet är helt okej för mig, den reklamen kan jag ju alltid blockera med tilläggsmoduler till min webbläsare om jag vill och veckobrevet kan jag lägga till i spamfiltret så att det går direkt i papperskorgen i min mejl.

    Rena reklamutskick där MK står som avsändare men innehållet är nåt helt annat motsätter jag mig däremot helt. Då ändrar jag helt enkelt bara min meljadress på MK så att ALLA utskick går till ett slaskkonto som jag kollar av och tömmer ett par gånger om året bara. Svårare än så är det inte. :)


    Instämmer!! Reklam relaterad till MK är OK, men allt annat är bara jobbigt. Man går ju in på MK för att läsa/diskutera mat och matlagning....... -eller?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.