Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Godkänt eller inte!!!!

  • Gillsan 9 juli 2008

    :'( Hej! Jag undrar om det är någon mer än jag som inte förstår hur det går till ibland med godkänningen?

    Jag har ett recept som hette rosekir drink jag skrev in det den 1 Juli och fick det godkänt samma dag.
    Jag gick in idag och la in en bild för det ser ju lite roligare ut.

    Men döm till min förvåning då fick jag svar på att det var icke godkänt längre och ska ta borts om 48 timmar. för att det var en dublett tydligen men det fanns inget likadant när jag skrev in det. Så då måste det ha kommit in efter mitt men men, så jag bara tycker att det är konstigt att det först blir godkänt och sen tas det bort för att jag la in en bild...........:o
    Mvh Rockagill

  • grill 9 juli 2008

    Det var mycket konstigt. Dom kan inte há kollat datumet, trode nog att det var ett helt nytt recept.

  • azlan_lena 9 juli 2008

    (H)kanske det var en för förförisk bild ...förklaring kommer nog .(Y)

  • Sandra-Louise 9 juli 2008

    Um, ja det kan man ju undra ju.
    Har det väl varit godkänt en gång så ska det väl vara så ellerhur?

    Om det inte fanns ngn innan du la in den så ska den ju inte tas bort för att det finns dublett av den.. det stämmer ju inte.

  • Wombat04 9 juli 2008

    Det måste ha varit ett misstag, Rockagill. Du har så rätt när du säger att har det en gång blivit godkänt ska det fortsätta att vara godkänt även om man ändrar något i det. Det enda vi då ska göra är att rätta om det har uppstått något fel sedan sist, vilket ju ibland kan insmyga sig. Vi lovar att se upp bättre med "datummärkningen" och ber om ursäkt för misstaget.

  • segerwitch 9 juli 2008

    (N)Kanske inte funktionen sök recept är tillförlitlig?????Konstigt, för det är ju där
    man söker, så att man slipper dubbletter:o Men har den en gång blivit godkänt,så....
    Passar på att tacka dig för jättefina recept rockagill(Y)(Y)

  • Lilljeppe 9 juli 2008

    Hej Rockagill!
    Ditt recept kommer inte makuleras och det är nu godkänt. Det hade helt enkelt blivit ett misstag ifrån en av godkännarna.

    Om du får fler problem i framtiden, är du snäll att skicka meddelande till mig, eller maila matklubben i stället för att starta en tråd.

    Hoppas du slipper fler problem i framtiden.
    MVH
    Lilljeppe
    Huvudansvarig för godkännarna

  • anluk 9 juli 2008

    Jag ber tusen gånger om ursäkt Rockagill. Det var jag som gjorde fel, tittade inte tydligt nog på datumet. Sorry.....:o

  • Gillsan 9 juli 2008

    Tackar så mycket för att ni bryr er ger er en ros för det(Y)(L)

  • anluk 9 juli 2008

    Härligt att du förstår!!! :p

  • systeryster 9 juli 2008

    Vi är alla människor och kan göra misstag annars vore vi omänskliga. det mesta har ju en tendens att villa ordna sig i långa loppet som tur är.Var slarvig igår och känner mig riktigt skyldig, för att jag skrev in ett recept som bara skilde på två småsaker från ett som redan fanns.
    Ska bättra mig och söka bättre ínnan jag skriver något nästa gång.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.