Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hitta på nya recept + att vidareutveckla recept = inte mitt recept längre

  • chrisq 1 november 2009

    :D jag har sparat en hel del recept men lagt till eller dragit ifrån har man väl lov till, grunden var ju en tanke tänker fortsätta så är ju min mat tackar alla i alla fall för allt gott jag hittar kram o trevlig söndags kväll

  • MadeleineG 1 november 2009

    Jag tycker att det är jätte att folk som har provat mina recept skrivet kommentarer oavsett om de har ändrat lite eller inte, är det ändrat så kan jag få lite ide'er (Y)

  • miramamman 1 november 2009

    Skrivet av anette_m den 1 nov 2009

    Oj nu är jag trött:Z

    Sökte på ett recept och hittade 21 stycken nästan lika dana det kunde skilja på en struntsak enligt mig men kanske inte för någon annan:o

    Jag tycker det skulle kunna räcka med ett grundrecept!

    Sen kan man lägga till komentarer och vill man då läsa dem är det helt okej :)
    som det är nu så vill jag inte läsa alla 21 stycken och sen komma fram till att i det en har man lagt till morötter tex:'(


    Håller med annete_m det är trist när det blir för många liknande recept, bättre att ha kommentarerna, då får man ju fler också fler variationer om man hittar nåt favoritrecept som ofta återkommer är det väl bra att man kan ändra lite emellanåt.
    Jag vill ha kommentarer att läsa men jag följer aldrig ett recept till punkt och pricka om det sen är från jamie oliver eller matklubben spelar ingen roll. Vitsen är ju att hitta en bra grund att fortsätta på. :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.