Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

inkommande recept

  • mojans 6 november 2008

    Ser att endel bara öser in recept, undrar om ni provat dem själva innan?
    Själv provar jag innan. Inte så många ännu men det blir fler efterhand.

    Ha De Gott // Mojans

  • dystraior 6 november 2008

    För egen del så har jag till 95% ätit/provat recepten som jag lägger upp.

  • ylwa 6 november 2008

    Ja, för min del blir det nog åtminstånde 75 %
    Sedan testar jag de andra så fort jag bara kan.(Y)

  • Noah 6 november 2008

    Jag lägger bara in recept jag själv provat, annars vill man ju inte dela med sig.

  • anluk 6 november 2008

    Då sticker jag ut och säger att jag inte provat alla mina. Lägger ändå in för jag vill ha struktur över de recept jag har hemma och tycker detta är ett bra sätt. Men har ju ändå VÄLDIGT många jag provat, kanske 70-75 % av mina recept...

  • busan37 6 november 2008

    Jag har provat alla mina recept, vill ju vara säker på att man lägger in goda rätter

  • Wombat04 6 november 2008

    Jag har provat ca 95% av allt jag lägger in ... har ju haft en hel del år på mig att laga mat och har samlat recept sedan jag var 11 år. Började med broschyrer från dåvarande Sockerbolaget ... *nostalgisk*

  • lillawe 6 november 2008

    Jag tar ochså bara beprövade recept, som jag tycker är bra och som jag brukar använda. Annars skulle det kännas lite skumt..:o

  • stinalena 6 november 2008

    Jag har också provat allt mina.

  • Eery 6 november 2008

    jodå.. har testat allt utom piripirisalsan som ska göras nu snart

    pappa fyller och han ska få en "het låda med lite öl"

    då gör jag naturligtvis till mig själv med:p

  • Gnagett 6 november 2008

    Jag provar till 95% alltid receptet först. Det händer ju att man inte vill göra om maträtten/baket och då är det ju inte så lätt att ta bort receptet från sin kokbok.

  • bjuranna 6 november 2008

    Allt jag lägger in är testat och rekommenderas av mig.

  • essim 6 november 2008

    Jag tycker attt man ska ha provat rätten eller åtminstone blivit bjuden på den borta innan man lägger in receptet här. Att lägga in recept som visades på TV igår eller på nätet är inget kul.:o

  • LEDIVO 6 november 2008

    Hej alla matklubbare!
    Alla recept du hittar hos mig är testade av oss i familjen - För mig är det självklart att det jag lämnar till någon annan känns bra.
    Ta gärna en kik.
    TREVLIG HELG!!!
    //KAROLO

  • irko 6 november 2008

    Jag har lagat alla mina recept fler än en gång. MEN jag har inte provat alla recept som jag sparat hem från andra....ännu!
    Ha det gott allihopa!(Y)

  • majamia 6 november 2008

    Jag har provat 90% av alla mina recept annars har jag blivit bjuden på det hos vänner.
    Välkommen att titta förbi och bli inspirerad! :D

  • kallis 6 november 2008

    Jag testat allt jag lägger upp, en eller flera gånger!

  • an_lin 7 november 2008

    Skrivet av busan37 den 6 nov 2008

    Jag har provat alla mina recept, vill ju vara säker på att man lägger in goda rätter


    Det tycker jag också! Det är ju de som man själv upplever som extra goda och vill dela med sig av. Om man vill spara alla recept man ser, så måste det vara bättre att använda ett annat program i datorn till det. När man sedan provat och tyckt om det så kan man lägga in det här.
    Så tycker jag! (H):@

  • kajsa36 7 november 2008

    Men vad spelar det för roll då??? om man provat de eller inte??
    alla tycker ju olika ändå och man sparar väll sådant som man tycker verkar gott....
    sedan för egen del kanske jag kommer över ett recept någonstans som jag gillar och målet är väll att så småningom prova det..
    och jag tycker att matklubben är ett perfekt ställe att spara det på....tills jag får tid att prova det...
    Däremot tycker jag att det är kul att om man provat något/någons recept kommenterar det..intressant att läsa (fast man har olika smak så får man en hint) ... ha en bra dag... :D

  • NewDown 7 november 2008

    Skrivet av ylwa den 6 nov 2008


    Ja, för min del blir det nog åtminstånde 75 %
    Sedan testar jag de andra så fort jag bara kan.(Y)


    Samma gäller för mig(Y), ibland ser man att det väller in mängder med recept från en och samma medlem på en ocjh samma dag då börjar man fundera lite i alla fall jag

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.