Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

inkommande recept

  • kajsa36 7 november 2008

    Det kan väll vara så kanske att man sparat några på hög och har en ledig dag då man har tid att sitta och lägga in dom va vet jag??? ja alla får göra som dom vill för mig... :D

  • annelieberggren 7 november 2008

    Jag lägger ut recept som jag provat och sådana jag tror ni kanske vill prova :p sen sparar man ju allt som verkar gott och man kan tänkas prova framöver.. (Y)

  • mojans 7 november 2008

    (YVad roligt att det blev sådan respons på mitt inlägg.
    Och speciellt att det är så många som har samma uppfattning som jag själv,
    att man ska provat recepten innan.

    Trevlig Helg Mojans

  • monac 7 november 2008

    ja jag har prövat alla mina och skrivit alla utom 4 själv. Minimal risk för dubletter då:D

  • elvisfreaket 8 november 2008

    Jag tycker detta är en onödig diskussion... Det är väl var och ens ensak om man vill spara på recept eller inte.....
    Jag är mycket bakintresserad och sparar gärna på bakrecept som jag går igenom sedan och bakar efter tid och använande.... Har bakat en hel del av recpten....
    Så vi lever i ett fritt samhälle som tur är, att få göra vad vi vill själva...
    :'(

  • Okänd 8 november 2008

    Var glada istället att vi får ta del av så många goda recept....Även om du testar dina recept så kanske jag inte tycker det är gott.....Vi har alla olika tycken och smak.
    Jag har inte testat alla mina recept....men mestadels iallafall.
    Och jag sparar när jag ser ett gott recept.....om de sen är testade eller inte bryr jag mig inte om.
    Fortsätt lägg in recept, gott folk.

  • kickiekblad 8 november 2008

    Håller med Liliane(Y)

  • lennali 8 november 2008

    Har samma uppfattning som Liliane. (Y)
    Fortsätt att skriva in recept prövade eller ej, spelar ingen roll för mig.

  • Lilljeppe 9 november 2008

    Jag håller också med Liliane(Y):p

  • evaldo 9 november 2008

    Jag provar alltid innan jag lägger in ett recept.
    Undantag om det är något speciellt jag hittar och vill spara.:D

  • Gul13 9 november 2008

    Jag har testat de allra flesta av mina recept. Men jag håller med Liliane. För mig spelar det ingen roll om de ni skriver är testade eller ej av er själva. Smaken är ändå så olika. Denna sidan är för mig ett jättebra sätt och ha sin egen lilla kokbok på nätet och slippa ha en massa pärmar med urklipp och utskrifter.

  • ros 9 november 2008

    Skrivet av lennali den 8 nov 2008

    Har samma uppfattning som Liliane. (Y)
    Fortsätt att skriva in recept prövade eller ej, spelar ingen roll för mig.


    Jag håller med. Vi har ju alla så olika smak och vad vi är sugna på(Y)(Y)(Y)

  • bernit 9 november 2008

    Skrivet av Noah den 6 nov 2008

    Jag lägger bara in recept jag själv provat, annars vill man ju inte dela med sig.

    Samma Här

  • zudette 9 november 2008

    Jag har som princip att inte skriva in recept jag inte provat - men den har jag brutit mot! Hittade ett recept på glass jag bara var tvungen att spara och det blev enklast att lägga det hit, men... det är nog det enda jag inte hunnit testa ännu!

    En grej som jag har upptäckt är att det blivit roliga att prova nya recept UTANFÖR matklubben! Jag hoppas jag hittar nåt nytt att lägga in här och dela med mig av, det är jättekul!(Y)(Y)(Y)

  • Elbrujo 12 november 2008

    :oMen hur kan en och samma person lägga in ca 30 recept på en dag?????????
    Av vilken orsak?? Jag förstår inte vitsen med det(N)

  • MissBi 12 november 2008

    (H) Bra fråga. Jag undrar detsamma. Tycker inte man ska lägga in recept här utan att ha provlagat först.

  • Glitterfia 12 november 2008

    Alla mina inlagda recept är sådana som jag lagar återkommande.
    Personligen så fastnar jag dessutom mer för ett recept med en egentagen bild.

  • sannej 13 november 2008

    Skrivet av lennali den 8 nov 2008

    Har samma uppfattning som Liliane. (Y)
    Fortsätt att skriva in recept prövade eller ej, spelar ingen roll för mig.


    Jag håller med er. Fortsätt skriv in recept så får vi själva välja och vraka vad vi vill spara. Vi ska vara glada att det finns flitiga receptskrivare, hur skulle vi annars få in så mycket roliga och spännande mat och bakförslag som vi kan testa. Man ska våga här i livet och inte bara köra på gamla välbeprövade recept.(Y)(Y)(Y)

  • KramisGumman 13 november 2008

    :'(
    ser jag ett recept som ser gott ut sparar jag det, de jag läggerin har jag testat...men upp till vara en om man testar innan man sparar....tycker iaf jag. Älskar spara på recept. Visst händer vissa lär man aldrig göra...men vet kanske endag så blir man sugen på ett ogjort recept.

  • KramisGumman 13 november 2008

    :(
    Nu ljög jag ett hadejag inte testat....sorry:'(

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.