Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kaviar?

  • Ysi 18 oktober 2007

    alltså den är faktiskt inte så himla dum, kalles nya med kaviar. jag har också väldigt skeptisk till en början, men den är god :p

  • matvraket 18 oktober 2007

    Jag vet inte, men jag gissar att kalles med banan är en produkt som ganska snart kommer att försvinna ur sortimentet... Jag hade inte velat köpa det, iaf! (N)

  • evaldo 18 oktober 2007

    Nej jag har inte provat banankvaviar ännu den fanns inte på City Gross när jag var där, men den måste jag prova.

  • morgana 19 oktober 2007

    Vad MODIG du är:D

  • friis 19 oktober 2007

    Det finns nog inget bättre än en hårdbrömacka med smör, kaviar, rödlök och ost på!

    Den måste ni testa om ni ej har gjort det!

    Såååååå gott (L):p(Y)

  • 19 oktober 2007

    Jag har provat den nya banankaviaren.........men hmmmm nä vet ni va:'( kaviar ska vara salt :p

  • 19 oktober 2007

    har nån av er gjort kaviar nån gång? jag åt kaviar innan jag var uppe i nordnorge och var med vid tillverkningen.... det kanske säger er nåt.

  • farmoringer 19 oktober 2007

    Jag tycker då om kalles randiga med ägg...

  • odalenpia 20 oktober 2007

    :) Nä...varför krångla till det så med en massa konstiga tillsatser, tacka vet jag en knäckemacka med smör ,Kalles (orginal) och massor med finstrimlad purjolök.....Mmmm godare än så blir det inte (Y)

  • kajsa36 4 november 2007

    :p En hård macka med kalles, ost och ett glas kall mjölk till är bland det godaste jag vet....(Y)

  • Grytlappen 4 november 2007

    Det ska vara Slottskaviar! Blanda den med finhackad rödlök och bred på knäckebröd. Ett gott öl till och du blir lycklig.:D

    Hälsn. Grytlappen

  • arnatveit 4 november 2007

    Det finns nå'n sorts dippa som man gör med kaviar. Fick den på grekisk resturang en gång. Men kommer inte ihåg vad det var, och kan alltså inte leta recept. Någon som tror sej veta?

  • anluk 5 november 2007

    Är jag den enda personen i hela sverige som gillar banankaviaren????? :o

  • Smulpajen 5 november 2007

    Ägg och dillkaviar på utflyktsmackan är ett måste(Y) Men kaviar med banan... skulle aldrig ens köpa hem och testa(N) Nä, det finns gränser.

  • Smulpajen 5 november 2007

    Skrivet av friis den 19 okt 2007

    Det finns nog inget bättre än en hårdbrömacka med smör, kaviar, rödlök och ost på!

    Den måste ni testa om ni ej har gjort det!

    Såååååå gott (L):p(Y)


    Ost och kaviar...låter inte som något lyckat äktenskap!

  • pehrzonflickan 5 november 2007

    Ja, du är nog den enda som gillar banankviar! Tycker du om ketchup på kyckling med??

  • 6 november 2007

    Jajamen jag kan nog äta ketchup till grillad kyckling och pommes.......:o

  • matboy12year 8 november 2007

    nop, jag gillar barnkaviar, jag e ju en då ett barn :p

  • marylou 19 november 2007

    Prova att hacka lök och blanda i kaviar, ha sen på dettta på en knäckesmörgås! Huuur gott som helst och väldigt enkelt.:D

  • Svesse60 19 november 2007

    Hemma hos oss är det ett måste att ha dillkaviar hemma, annars blir det ramaskri från vår äldste son, som är (18år). Han äter kaviarmackor till allt, spagetti och köttfärssås, pannkaka, ärtsoppa....:D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.