Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kockarnas kamp

  • Countrygirl 13 september 2012

    Det ska bli kul att "Kockarnas kamp" på TV4 kl 20 i kväll. Hoppas att det ger både underhållning och lite bra knep i köket.

    Vad tycker ni?

    {cowboy}

  • Bettan1969 13 september 2012

    Ser med spänning fram emot programmet! Kul när toppkockar tävlar mot varandra.

    :):){cowboy}

  • iidaOlofsson 13 september 2012

    Hejar på Leif Mannersröm! :)

  • Moanr1 13 september 2012

    Tycker redan om programmet{clap}

  • jas65 14 september 2012

    Det var så otroligt dåligt och vilket syfte? Det var ju inte ens underhållande.
    Mvh
    Anders

  • BarbroNelson 14 september 2012

    Jag tycker det var synd att de måste skicka hem någon. det hade varit trevligare med ett annat upplägg, man vill ju njuta av kockarna så länge det bara går.

  • callemero 14 september 2012

    Hela programmet var ett stort skämt!

  • emseli 14 september 2012

    Superspännande program! Satt med hjärtat i halsgropen under tävlingarna.
    Tycker Mannerström är läskig så jag är glad att dom lyckades med hans mat. Man vet aldrig vad han kan hitta på när han är arg...
    Heja Paul!

  • snabbapuckar 14 september 2012

    Det var ett trevligt program och underhållande men håller med det som sas tidigare att det är tråkigt att de ska röstas ut. Kunde väl haft ett annat upplägg. Men tävlingarna var skoj. Ser fram emot nästa program. Håller med om att Mannerström är en aning läskig men här kan man ju se att han har lite glimt i ögat. {dance}

  • Countrygirl 14 september 2012

    Jag tycker att det var ovanligt bra för att vara en TV4 produktion, som tyvärr som vanligt måste ha utröstning i sina program. Det hade varit roligare om alla hade kunnat vara kvar och vinna på något annat sätt.

    Jag kommer att titta vidare och hoppas på att Paul vinner! :)

  • heididiane 14 september 2012

    Ja, håller helt med.... de kunde haft poängsystem istället och den som har flest poäng i slutet vunnit! Vet inte om jag kommer titta på det igen.....

  • Anderstam 14 september 2012

    Nu får jag väl på pälsen, men jag anser att "kockarnas kamp" och övriga tävlingsprogram i matlagning kan jämföras med att sätta några konstnärer på att visa vem som kan kopiera Mona Lisa bäst.
    Nej tacka vet jag programmet i TV1 "här är ditt kylskåp".
    Där krävs ju åtminstone mycket egna idéer och kreativitet.

  • Countrygirl 15 september 2012

    Skrivet av Anderstam den 14 sep 2012

    Nu får jag väl på pälsen, men jag anser att "kockarnas kamp" och övriga tävlingsprogram i matlagning kan jämföras med att sätta några konstnärer på att visa vem som kan kopiera Mona Lisa bäst.
    Nej tacka vet jag programmet i TV1 "här är ditt kylskåp".
    Där krävs ju åtminstone mycket egna idéer och kreativitet.


    Jag tror inte man kan tävla i matlagning som alltid kräver kreativitet överhuvudtaget. Det är som diskussionen om man kan tävla i musik och melodifestivalen. Det jag gillar, gillar inte någon annan.

    Anledningen till att jag aldrig tittar på "Här är ditt kylskåp" beror helt enkelt att jag inte klarar av programledaren. Hon är för klämkäck hela tiden.

    :)

  • MosterNettan 17 september 2012

    För omväxlings skull var det kul att se mästerkockar sättas på prov. Momenten är ju sånt som lärlingar får göra, som han sa Mannerström, det var nog länge sen dom höll på med sånt själva.
    Jag gillade programmet, lättsamt och trevligt!.
    Utröstning eller inte, det är iaf ingen som blir förnedrad och utskälld. Sånt som pågår i den där dåren Ramseys program t ex.

  • Countrygirl 21 september 2012

    Riktigt synd att Mannerström åkte ut. Han är en härlig personlighet som hade mycket kvar att ge.

  • bitten56 21 september 2012

    Mannerström i all ära men jag håller på Christian.

  • kallebakom 29 september 2012

    paul är bäst tycker jag,men pogramet suger,då är årets mästerkock mkt bättre på nå vis det med privatpersoner som tävlar om kokbokskontrakt

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.