Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

köpa jello ?

  • kallebakom 6 september 2013

    hej ! söker gele desert sk jello eller jell-o,jo jag sett finns på nätet ,men dom tar 25kr st + frakt,tänkte om nån vet i nån vanlig mataffär kunde man häldre åka dit och köpa ,så vet nån ?
    typ i mellansverige helst

  • boz1965 6 september 2013

    Finns i varje välsorterad butik. Man brukar hitta det bland de amerikanska varorna.

  • Mistys 8 september 2013

    Willys har ...står på hyllan där chokladpudding, marsansås, strössel, glassås och fruktburkar står.

  • kallebakom 8 september 2013

    just willys i sala hade iallafall inte ! butiksbiträdet jag prata med had alldrig hört talas om det.

  • poissons 8 september 2013

    Ica Kvantum säljer det, iaf i Malmö.

  • boz1965 8 september 2013

    Skrivet av poissons den 8 sep 2013

    Ica Kvantum säljer det, iaf i Malmö.


    Citygross också

  • Amika 8 september 2013

    Jag har köpt det flera gånger på willys i Sala. Jag bor där jag också. Annars får du ta dig till Maxi på Hälla. Det är de ställen jag vet säkert att det finns på. Jag har köpt på båda ställena.

  • bjoli198 9 september 2013

    JAg vet att det finns på Willys i Norrköping(ingelsta) och Linköping(skäggetorp)

  • kallebakom 10 september 2013

    ok får kolla igen ,tack alla för svar

  • Amika 13 september 2013

    Kollade idag på Willys i Sala när jag var där.
    De har jello i hyllan efter naturgodiset, i samma hylla där strössel och glasstopping står. Längst ned till höger har de två sorter, en gul och en röd för dryga 5kr styck.

  • kallebakom 14 september 2013

    ok tack ! hon jag fråga gick o kolla borta i mjölkdisken,när jag sa att det var pulver sa hon att sånt hade dom inte

  • Mistys 14 september 2013

    Stod och tittade på det idag på Willys...finns bland marsan, chokladpudding och strössel. Heter dock inte Jello så det namnet står inte på förpackningen. Kommer inte ihåg vad det heter men hade en form av gele på framsidan och fanns i 5 smaker här hos oss.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.