Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kom in i MK chatten!

  • The_mama97mia 30 oktober 2009

    Har ni sett att MK har en egen chatt?
    Vi är inte så många där, och vi vill ha fler chattkompisar!
    Gå gärna in o titta, säg gärna hej, även om det är hej jag tittar bara in....

    Det är inte svårt att använda sig av chatten, du ser ditt eget användarnamn, o du ser de som är inloggade i en list till höger.

    När man vill adressera ngn så klickar man på dens nicknamn så kommer det upp i fetstil i textraden.

    Det finns några smileys att använda.

    Annars gäller samma regler som för MK, inget fult språk etc.

    Snälla, come join us....

  • The_mama97mia 30 oktober 2009

    har du tittat in men vet inte hur du ska göra ? fråga mig?
    Eller ställ frågan direkt i chatten, om ngn är inne så kan du säkert få svar.

    Det är lite olika mkt folk inne beroende på tid på dagen, och på helgerna kan det vara lite mer folk .

    Try it!

    You´ll like it... :)

  • The_mama97mia 30 oktober 2009

    ja jag är inne en timme till nu åtminstone, kom in o säg hej till mig!
    (Y)

  • jimboz 30 oktober 2009

    Hej !

  • The_mama97mia 30 oktober 2009

    du får klicka på länken CHAT ovan där... se i listen ovan där du väljer mellan matprat, trådar, recept etc...

  • kattgnag 30 oktober 2009

    Gjorde ett försök nu men fattar ingenting...:o
    Sidan bara laddar och laddar och jag ser bara halva sidan hela tiden..?
    Och en massa smileys med text rakt över..?
    Känner direkt, nä detta är inget för mig - gillar inte trassel, det räcker med trassel på jobbet och trassel med min hobby (en annan dator...)...

  • kattgnag 30 oktober 2009

    F-n vad den funkade bra!(N)(N)
    Obs detta var ironiskt!
    (ps. fattar ju att det inte är ditt fel...ds.)

  • Disen 30 oktober 2009

    ska kolla detta imorgon. :)

  • kattgnag 30 oktober 2009

    OK! Trevligt med så snabbt svar!:):):

    Men jag är ganska svårövertygad så vi får väl se om jag blir en flitig gäst eller inte...
    Känns inte så - jag har annat att göra på min LILLA lediga tid...:(

    Ska man chatta så måste det funka HÄR och NU..

  • Countrygirl 31 oktober 2009

    vilka flashbacks jag fick, chattade en del på aftonbladet för 10 år sedan. Där träffade jag en kille som idag är min man. (L)

  • The_mama97mia 31 oktober 2009

    En del kan ha problem med chattsidan, att men ser den delvis etc... tror det är ngt sånt du råkade ut för kattgnag - men det är enkelt åtgärdat. När man är inne på chatsidan, gå in på VERKTYG, kompatibilitetsvy, lägg till MK chatsidan. Klart!
    Vi ses väl?

  • The_mama97mia 31 oktober 2009

    ... och det är lördagkväll o inget bra på teven, så testa chatten !
    :p

  • chrisq 31 oktober 2009

    hej mama 97 mia får be om hjälp när dottern är hemma är inte så haj på detta men lovar att återkomma ha en fin kväll

  • The_mama97mia 31 oktober 2009

    Skrivet av chrisn den 31 okt 2009

    hej mama 97 mia får be om hjälp när dottern är hemma är inte så haj på detta men lovar att återkomma ha en fin kväll


    OK men jag har skrivit här ovan också hur man gör, sök upp VERKTYG etc...
    Lycka till så ses vi igen sen!

    /Mia

  • The_mama97mia 1 november 2009

    Skrivet av mama97mia den 31 okt 2009

    En del kan ha problem med chattsidan, att men ser den delvis etc... tror det är ngt sånt du råkade ut för kattgnag - men det är enkelt åtgärdat. När man är inne på chatsidan, gå in på VERKTYG, kompatibilitetsvy, lägg till MK chatsidan. Klart!
    Vi ses väl?


    Till omed INSTÄLLNINGAR för kompatibilitetsvy är det.
    Många har problem med detta men med några enkla klick så fixar du det.

    välkommen!

  • The_mama97mia 4 november 2009

    *puffar* lite för chatten igen, det är onsdag kväll, kom in o kolla innan helgen när det brukar ta riktig fart.

  • The_mama97mia 4 november 2009

    Skrivet av mama97mia den 31 okt 2009

    En del kan ha problem med chattsidan, att men ser den delvis etc... tror det är ngt sånt du råkade ut för kattgnag - men det är enkelt åtgärdat. När man är inne på chatsidan, gå in på VERKTYG, kompatibilitetsvy, lägg till MK chatsidan. Klart!
    Vi ses väl?



    Obs t o m Inställningar för kompatibilitetsvy .
    det är fortfarande folk som kommer in som har problem, så jag upprepar detta.
    Välkommen in på chatten!
    /Mamma Mia

  • The_mama97mia 6 november 2009

    *puffar*
    imorgon eftermiddag o framåt är jag där i alla fall
    titta in vet jag !

  • The_mama97mia 7 november 2009

    Go lördag!
    Är det ingen mer än jag som vill tjöta lite??

  • anette_m 9 november 2009

    Hej!
    Nu blev jag förvirrad :o
    Varför har man lagt till MK på Face Book var inne och läste den tråden och tycker det är helt fel vi har en fungerande chatt sida kom in och hälsa på(Y)
    Vi fins en del MK nördar där med(Y)

    Ha det bra vi kanske träffas på chatten:D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.