Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Logga in

  • irrevirre 6 mars 2016

    Jag får logga in ideligen numera fast jag valt att förbli inloggad. Någon annan som märker detsamma ?

  • indra 6 mars 2016

    Detta händer även mej och det har varit så en längre tid.

  • irrevirre 6 mars 2016

    Lite störigt faktiskt... fick logga in nu igen för att svara-

  • [email protected] 14 mars 2016

    Samma här, det står att jag är inloggad men får hela tiden upp en dialogruta där jag antingen skall logga in igen eller så står det att jag skall skapa ett konto - detta trots att jag är inloggad. Funderar på att avsluta kontot eftersom detta är väldigt störande.

  • mep 14 mars 2016

    Är det så att Du använder I-pad el I-phon? Där har Du en app. Därför får man logga in varje gång. Det är annorlunda med en dator där har du ett datorprogram. Rätta mig om jag har fel.

  • irrevirre 14 mars 2016

    Nej, jag använder inte appen ( använder i stort sett bara Ipaden) Faktum är att min man kom med lösningen. Av någon anledning hade en inställning ändrats, jag hade ämdrat till privat läge. Nu går det bättre ?

  • indra 17 mars 2016

    För mig krånglar det lika mycket på den stationära datorn.

  • Rajdon 19 mars 2016

    Jag loggar att ni bruka logga in men måste logga in varje gång ni loggar in om att ni inte automatiskt blir inloggad loggar jag :p

    Haha skämt o sidor, när ni ev rensar cookies med cc cleaner så tar ni bort cookies och cache minnen och då försvinner lösenord mm formulär. Annars ska det inte vara några krux men chrome eller mozarilla fox att minnas era drag på webben

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.