Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

MATKLUBBEN SVARAR INTE PÅ .........!! ??

  • Geronimo 16 november 2008

    Bra inlägg segerwich,Jag sträcker upp med Mina gröna tumvantar i vädret, som en segergest! :D


    Skrivet av segerwitch den 16 nov 2008

    Skrivet av Bowmore den 16 nov 2008

    Men hallå??? Trodde ju att trådarna skulle följa ett mönster, tex att inläggen borde stämma överens med trådtiteln....men ack vad jag bedrog mig.....igen.....
    Blir så jä-la trött på tjafs som inte leder till ngt......


    :DMen du Bowmore! Ta det för vad det är, man får ju ändå inga svar, så upp med humöret och se det ironiska i denna tråd! Du ser ju ut att ha glimten i ögat(Y)(Y)
    Personligen tycker jag att det är en av de bästa trådarna(Y)
    Tack Statarfrun, för en rolig tråd du startade(Y)(Y):D
    Och ingen jäkla ryggkliande! hihihi:p

  • Bappi 16 november 2008

    :'( Vad har hänt med matklubben?

    Varför är det så mycket negativ energi nu i klubben?
    Det enda som egentligen man kan klaga på är segheten i systemet.

    Nu för tiden läser man aldrig under startade trådar pga. av allt negativt svammel och jag är inte ensam om att tycka det.

    Nej fram för mera positiva vibbar eller så startar vi en klagomur för dom som tycker det är trevligt att ösa ur sin galla. Då blir vi alla så nöjda och glada.

    Ha en bra dag allihopa på MK

  • segerwitch 16 november 2008

    Skrivet av Geronimo den 16 nov 2008

    Bra inlägg segerwich,Jag sträcker upp med Mina gröna tumvantar i vädret, som en segergest! :D


    Skrivet av segerwitch den 16 nov 2008

    Skrivet av Bowmore den 16 nov 2008

    Men hallå??? Trodde ju att trådarna skulle följa ett mönster, tex att inläggen borde stämma överens med trådtiteln....men ack vad jag bedrog mig.....igen.....
    Blir så jä-la trött på tjafs som inte leder till ngt......


    :DMen du Bowmore! Ta det för vad det är, man får ju ändå inga svar, så upp med humöret och se det ironiska i denna tråd! Du ser ju ut att ha glimten i ögat(Y)(Y)
    Personligen tycker jag att det är en av de bästa trådarna(Y)
    Tack Statarfrun, för en rolig tråd du startade(Y)(Y):D
    Och ingen jäkla ryggkliande! hihihi:p


    (L)Jag tackar så mycket!, du har glimten i ögat! Mer medlemmar av detta slag(Y)(Y)Inget fel att det äntligen finns en intressant tråd??????För i Matklubben svara där kan man fråga sig BLÅ utan ett svar. hahaha:D

  • Statarfrun 16 november 2008

    Hej Bowmore och bappi!
    Ni skulle nog ta Dig en rejäl Wirre, så att Ni blev på ett bättre humör.:D
    Eller byta tråd i resåren! (Y)
    Det är ju upp till var och en att starta en "fyndig" tråd.
    Så varsågoda att skapa!
    Gärna med "mönsterpassningar" då :D(Y)

    Skrivet av Bowmore den 16 nov 2008

    Men hallå??? Trodde ju att trådarna skulle följa ett mönster, tex att inläggen borde stämma överens med trådtiteln....men ack vad jag bedrog mig.....igen.....
    Blir så jä-la trött på tjafs som inte leder till ngt......

  • Ami406 16 november 2008

    (N)Varför får jag inte svar på om mina recept blir godkända(N)

  • Ami406 16 november 2008

    Jag skulle gärna vilja ha svar om mina recept har blivit godkända(N)

  • segerwitch 16 november 2008

    Skrivet av anne-marie406 den 16 nov 2008

    (N)Varför får jag inte svar på om mina recept blir godkända(N)


    :DHar du sett rubriken på denna tråd??????:D

  • boz1965 16 november 2008

    Fick heller inget svar på mitt förslag att byta namn på tråden "Matklubben Svarar" till "Matklubben svarar - om vi känner för det". Konstigt... :D

  • festmaten 16 november 2008

    Skrivet av anne-marie406 den 16 nov 2008

    (N)Varför får jag inte svar på om mina recept blir godkända(N)


    Har du kollat under dina mail?? För det är nämligen där du får svar. Kan vara så att det är något som inte är rätt i ditt recept, i så fall får du meddelande via mail vad du måste rätta till.

  • pling 16 november 2008

    Man kanske ska TÄNKA till lite nnan man ställer en SPYDIG fråga, gå bara till ger själva hur NI skulle reagera om ni fick SKIT hela tiden.
    Något att tänka på LIVET kan ta slut imorgon så lev och var trevlig medans DU kan.
    En som vet vad hon snackar om.

  • boz1965 16 november 2008

    Skrivet av pling den 16 nov 2008

    Man kanske ska TÄNKA till lite nnan man ställer en SPYDIG fråga, gå bara till ger själva hur NI skulle reagera om ni fick SKIT hela tiden.
    Något att tänka på LIVET kan ta slut imorgon så lev och var trevlig medans DU kan.
    En som vet vad hon snackar om.


    Har du inte snappat upp den röda tråden i de här inläggen ännu? Allt som sägs här är med glimten i ögat. Ta inte saker så personligt då får du bara magsår.

  • Geronimo 17 november 2008

    Bäst att skriva i den här tråden!

    Matklubben börjar liknas vid en stor ballong som man blåser upp.

    Frågorna till klubben är som luften man blåser in i ballongen.
    Ballongen blir större och större och..............!!!!!!!!!!!!!!!!

    PANG BOM !!
    Ballongen spricker , och alla frågor,och trådar far rakt ut i cyberrymden, som ett samhällsurium, utan det enklaste svar.

    Ibland kommer nå´t inlägg om att, det är minsann gratis att vara med, -så ställ inga krav på Matklubben.

    -Dom har väl oxå rätt att bara jobba 40 timmarsvecka.

    Ja,Ja ,Ja Tjat tjat tjat!
    -Så klart att det blir.:o

  • Geronimo 17 november 2008

    Nu blev det konstigt!
    Jag fick upplysning att det inte gick att skicka inlägget.
    ( Fel verifieringskod ) hette det.
    Var på Jag skickade ett nytt.
    Och Vips så var det två likadana tråkiga inlägg.:o






    Bäst att skriva i den här tråden!

    Matklubben börjar liknas vid en stor ballong som man blåser upp.

    Frågorna till klubben är som luften man blåser in i ballongen.
    Ballongen blir större och större och..............!!!!!!!!!!!!!!!!

    PANG BOM !!
    Ballongen spricker , och alla frågor,och trådar far rakt ut i cyberrymden, som ett samhällsurium, utan det enklaste svar.

    Ibland kommer nå´t inlägg om att, det är minsann gratis att vara med, -så ställ inga krav på Matklubben.

    -Dom har väl oxå rätt att bara jobba 40 timmarsvecka.

    Ja,Ja ,Ja Tjat tjat tjat!
    -Så klart att det blir.:o

  • Smulpajen 17 november 2008

    Oj oj oj, nu ser jag alla frågorna virvla runt ovanför huset för ballongen sprack:D:D Vilken syn!!

  • Statarfrun 17 november 2008

    Skrivet av Smulpajen den 17 nov 2008

    Oj oj oj, nu ser jag alla frågorna virvla runt ovanför huset för ballongen sprack:D:D Vilken syn!!

  • Statarfrun 17 november 2008

    Skrivet av Smulpajen den 17 nov 2008

    Oj oj oj, nu ser jag alla frågorna virvla runt ovanför huset för ballongen sprack:D:D Vilken syn!!



    Tjing Tjång långkallsång!
    Är det vackert?
    Eller är det mest, - beklämmande?

  • Ami406 17 november 2008

    Har ej fått något mail om att recepten ska innehålla några fel,har inte fått några mail alls.Jag slår inte ner på någon skulle bara vara kul att veta vad orsaken är.

  • Smulpajen 17 november 2008

    Skrivet av Statarfrun den 17 nov 2008

    Skrivet av Smulpajen den 17 nov 2008

    Oj oj oj, nu ser jag alla frågorna virvla runt ovanför huset för ballongen sprack:D:D Vilken syn!!



    Tjing Tjång långkallsång!
    Är det vackert?
    Eller är det mest, - beklämmande?

    En syn för gudar! Som ett fyrverkeri:D:D

  • Smulpajen 17 november 2008

    Skrivet av anne-marie406 den 16 nov 2008

    (N)Varför får jag inte svar på om mina recept blir godkända(N)

    Eftersom ingen godkännare svarar dig, så kan man väl säga att det brukar gå rätt så fort, men ibland kan man också få vänta ett tag. När lade du in dom?

  • segerwitch 17 november 2008

    Skrivet av statarfrun den 17 nov 2008 ( På tråden" Gud så fånigt allt blir"

    Den här tråden är nog den absolut GNÄLLIGASTE på hela klubben, från första till sista ordet.

    Och den som gnäller värst,gnäller om andra gnällare

    Om man kastar in en käpp bland en skock hundar, - så GNÄLLER alltid den det tar på.

    Roligt med Er godkännare.

    När en av Er yppar något så hänger hela eller åtminstone en del av flocken med.

    Fy vilken GNÄLLTRÅD!!

    Det finns ju fortfarande en tråd med lekar.

    Att Ni bara orkar!


    :D Jag var också inne på tråden "Gud så fånigt allt blir"(N)
    :DJag håller helt och hållet med dig, Tråkigt med människor som inte har lite humor????Tycker om denna tråd, för att den har lite humor, det skulle kanske inte skada, att ha det även på andra trådar, var finns glimten i ögat???????(Y)(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.