Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Min kokbok!

  • dianah 9 september 2007

    Hur fungerar det med att lägga in recept i min kokbok, lyckas inte med att få det till att fungera.

  • B-M 9 september 2007

    Skrivet av dianah den 9 sep 2007

    Hur fungerar det med att lägga in recept i min kokbok, lyckas inte med att få det till att fungera.
    :

    Det lyckas inte för mig heller. Har skrivit in men kan inte hitta det.
    :@

  • ThomasP 10 september 2007

    Jag tror att det är bara när man sparar ned ett recept. De är kvar i min kokbok??? Mvh Thomas

  • Lind 10 september 2007

    Hejsan!

    Vi var nog lite otydliga när vi skapade den.. :p

    Men jag har gjort lite ändringar och lagt till en förklarande text under varje kategori.

    Min kokbok fungerar på följande sätt:
    Det finns lika många kategorier i Min kokbok som det finns i den vanliga sökfunktionen på Matklubben.
    När man går in på ett recept på Matklubben finns det en knapp längst upp till höger som heter "Lägg till i Min kokbok". När man klickar på den knappen sparas receptet i Min kokbok, under samma kategori den har på sajten.

    Om man vill ta bort ett recept ur Min kokbok går man in på Min kokbok klickar på den kategorin receptet ligger i och sedan på receptet. Sedan finns det en knapp längst upp till höger som heter "Ta bort".

    Hoppas det förklarade lite bättre hur det fungerar :)

    Hör gärna av er om ni har fler frågor eller förslag på förbättringar!

  • B-M 10 september 2007

    :D Fick mail idag att mitt recept var godkänt så nu finns det där. Grillat lamm med timjanpotatis om någon är intresserad av det. (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.