Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Mmmmmm:n

  • Jessika 4 oktober 2007

    Måste säga att jag tycker detta är ett suveränt sätt att hitta de recept som faktiskt blir bra. Men jag har en liten fråga. Kan man lita på detta betyg eller kan det möjligen vara så att det går att betygsätta sig själv? :o

    Någon som vet?

  • Lilljeppe 4 oktober 2007

    Hej Jessika!

    Det går att betygsätta sig själv. Jag testade på ett av mina recept, efter jag betygsatt ditt. Det är lite synd tycker jag. Men mitt betyg var helt ärligt(Y)

  • Jessika 5 oktober 2007

    Tack för det :) (om betyget menar jag) och jag håller med det är lite synd att det går att sätta betyg på sig själv. :(

    Kanske något som går att lägga en spärr på?!

  • ThomasP 5 oktober 2007

    Tråkigt att bbedömma sina egna recept någon har satt 5 M på sina recept(N)(N)(N)//mvh Thomas

  • Annsi_8 6 oktober 2007

    Jag håller med förra skrivare att det måste väll gå att spärra men sen o andra sidan så måste det ju kännas dumt att betygsätta sig själv då blir man ju inte glad och överraskad när någon har betyg satt ens recept.:D(Y)

  • Lind 11 oktober 2007

    Hej,

    Nu kan man inte längre betygsätta sina egna recept.

    Jippi! (Y):)

  • Bianca 11 oktober 2007

    Betygsätta sina egna recept??? Hehe...så utomordentligt fånigt! Det finns väl ingen som lägger in recept som inte är en 5:a enligt de själva.

  • ThomasP 11 oktober 2007

    Helt övertygad om det för om någon bara har 5M är det lite lurt// Thomas

  • friis 11 oktober 2007

    Håller med om att man inte ska kunna betygsätta sina egna recept!

    Men det är ju fixat nu så då har vi ju det problemet ur världen (Y)
    /Friis:D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.