Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nedladdning av kokbok

  • stinta 18 maj 2008

    :o Jag vet inte riktigt hur jag bar mej åt eller om det verkligen är något fel på nedladdning av min kokbok?!?:'(
    Registret är ok, och första 2 sidorna men sen så funkar det inte så bra.
    Alla sidor ser likadana ut. :o Mao så har jag samma recept på varje sida?? Och det är mitt eget recept. Jag har min dryck MoraNisse och min filmjölkslimpa på alla sidorna?!
    Jag har raderat det jag har sparat och ska försöka sen igen, men undrar om det är någon fler som har råkat ut för det här och i så fall hur rättades det till??
    Ha en trevlig vecka


    Ps Sökte på trådar men hittade inget

  • stinta 18 maj 2008

    Provade en gång till med samma resultat:'(:( :( :(

  • stinta 18 maj 2008

    Är det ingen som har råkat ut för samma sak??

  • tantdrake 18 maj 2008

    Så här ser det ut när jag försöker ladda hem kokboken :'(
    (Vill minnas att det fanns en tråd om att det var fler som råkat ut för konstigheter, men det var ju nån vecka sedan så det borde väl ha rättats till.)


    Webbplatsen kan inte visa sidan
    HTTP 500
    Mest sannolika orsaker:
    Webbplatsen underhålls.
    Det finns ett programmeringsfel i webbplatsen.

    Försök med följande:
    Uppdatera sidan.

    Återvänd till föregående sida.

    Mer information

    Detta fel (HTTP 500 - Internt serverfel) innebär att webbplatsen du besöker har ett serverproblem som gör att webbsidan inte kan visas.

  • tantdrake 18 maj 2008

    http://www.matklubben.se/matprat/tyck_till_om_matklubben__28/nu_maaste_det_bli_ordning_paa_min_kokbok_4009.html

    Det är en tråd, men det fanns nog fler?

  • Lilloo 18 maj 2008

    Skrivet av tantdrake den 18 maj 2008


    Så här ser det ut när jag försöker ladda hem kokboken :'(
    (Vill minnas att det fanns en tråd om att det var fler som råkat ut för konstigheter, men det var ju nån vecka sedan så det borde väl ha rättats till.)


    Webbplatsen kan inte visa sidan
    HTTP 500
    Mest sannolika orsaker:
    Webbplatsen underhålls.
    Det finns ett programmeringsfel i webbplatsen.

    Försök med följande:
    Uppdatera sidan.

    Återvänd till föregående sida.

    Mer information

    Detta fel (HTTP 500 - Internt serverfel) innebär att webbplatsen du besöker har ett serverproblem som gör att webbsidan inte kan visas.


    Hej på er.
    Vi som godkänner får upp samma sak när vi sitter och godkänner. Man liksom fastnar mellan steg 1 och två som vi kallar det... steg 2 är det som ska bli inköpslistan...
    Lite trist när det blir så för allt tar en väldig tid. Har pratat med Lind om detta för snart 2 veckor sedan och det skulle kollas upp sa han, sedan har jag inget mera hört...

  • tantdrake 18 maj 2008

    (N)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.