Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Negativa eller inga förändringar.....

  • Smulpajen 21 augusti 2008

    Kan vi ju samla i den här tråden!!

  • segerwitch 21 augusti 2008

    Skrivet av Smulpajen den 21 aug 2008

    Kan vi ju samla i den här tråden!!


    :@Det negativa ÄR att poängen finns kvar(N)

  • Smulpajen 21 augusti 2008

    Att inte kunna redigera inläggen är(N)
    Att poängen är kvar är(N)

  • Queenie 21 augusti 2008

    Inte kunna redigera inläggen. Tycker det är lite otydligare när man får ett PM mot vad det var förut, men det kanske är en vanesak. Jag kunde inte sortera mina recept på "nyaste" och det funkade inte att skriva in recept (men det är säkerligen bara tillfälligheter)

  • zudette 21 augusti 2008

    Hade hoppats på en ansiktslyftning med lite ny layout och andra färger! - men det här funkar - men det kan kännas lite grötigt ibland! - om man nu ska vara negativ....

    Sen är jag fundersam på inköpslistan - Trodde att man skulla kunna lägga in i inköpslistan från kokboken, men det verkar inte gå!??(N) ....eller har jag missat något???

    ..

  • Disen 21 augusti 2008

    Det negativa som jag har hunnit att upptäcka är att poängen är kvar och att lekarna ligger i 20 senaste inläggen. Hade varit bra om lekarna fanns för sig.
    Spara trådarna...suveränt(Y)
    Redigera recept i kokboken.... suveränt.(Y)

  • Disen 21 augusti 2008

    Ops! såg inte att det fanns en tråd till för positiva förändringar förrän nu.

    Fyller på där istället....sorry

  • Queenie 22 augusti 2008

    Jag har märkt att det inte funkar när man vill titta på "dagens recept". Då kommer alla recept upp ändå.

  • Queenie 22 augusti 2008

    En sak som jag verkligen inte gillar alls är när man skriver in ett recept, först söker man och får upp ett antal alternativ, förut kunde man kryssa bort ingredienser som man INTE vill ska vara med, nu får man inte fram en massa ingredienser, jag antar att det blir betydligt fler dubbletter som skrivs in då.

  • boz1965 22 augusti 2008

    Håller med om att poängen bara är till irritation när de inte kan användas till nåt. Varför inte försöka vända irritationen till nåt positivt, som t.ex. att ge ett par trisslotter eller nåt annat kul till den som samlat flest poäng under veckan?

    Dessutom har jag ännu inte lyckats hitta uppgiften om hur många gånger mina recept har sparats, vilket jag saknar från den tidigare versionen.

  • Ellii 22 augusti 2008

    Jag tycker att det är jätte bra att man kan välja at enbart få upp recept som har bilder till,men tyvärr fungerar detta inte så bra när man trycker i den rutan. Har sökt på lite olika recept och går då upp jätte många där "bild saknas".

    Mvh Elin

  • Smulpajen 22 augusti 2008

    Det går inte att lägga till recepten man har i kokoboken till inköpslistan. Men om man söker på receptet går det. Varför??:o

  • bernit 22 augusti 2008

    Skrivet av Disen den 21 aug 2008

    Det negativa som jag har hunnit att upptäcka är att poängen är kvar och att lekarna ligger i 20 senaste inläggen. Hade varit bra om lekarna fanns för sig.
    Spara trådarna...suveränt(Y)
    Redigera recept i kokboken.... suveränt.(Y)


    håller med

  • boz1965 23 augusti 2008

    Jag vill ha tillbaka räknaren för hur många gånger mina recept har blivit sparade. (N)

  • SDMaya 23 augusti 2008

    Skrivet av boz1965 den 23 aug 2008

    Jag vill ha tillbaka räknaren för hur många gånger mina recept har blivit sparade. (N)



    Man får gå in på receptet då ser du hur många gånger det är sparat och hur många som tittat (visat) på det (Y)

  • boz1965 23 augusti 2008

    Skrivet av SDMaya den 23 aug 2008

    Skrivet av boz1965 den 23 aug 2008

    Jag vill ha tillbaka räknaren för hur många gånger mina recept har blivit sparade. (N)



    Man får gå in på receptet då ser du hur många gånger det är sparat och hur många som tittat (visat) på det (Y)


    Jo, det har jag sett, men vill gärna ha tillbaka TOTALEN... (H)

  • enAnnan 23 augusti 2008

    Skrivet av Queenie den 22 aug 2008

    En sak som jag verkligen inte gillar alls är när man skriver in ett recept, först söker man och får upp ett antal alternativ, förut kunde man kryssa bort ingredienser som man INTE vill ska vara med, nu får man inte fram en massa ingredienser, jag antar att det blir betydligt fler dubbletter som skrivs in då.


    Jag tycker att den biten funkar mycket bättre nu, när man får skriva in alternativ själv och sedan trycka på grönt eller rött, och inte bara kan välja bland förtryckta alternativ.
    Gör det faktiskt lättare att undvika dubletter. (Y)

  • Smulpajen 24 augusti 2008

    När man tittar på "senast sparade recept med bild" på första sidan, undrar jag om det verkligen stämmer. När jag sparar recept kommer det inte med i den listan. Just nu var det hela 12 tim sedan som någon sparade. Det kan inte stämma:(

  • enAnnan 24 augusti 2008

    Det står inte senast sparade recept.
    Det står senaste inlagda recept med bild! Alltså som folk skickar in och vill få godkända.

    Så det stämmer jättebra. :)

    Mycket missuppfattningar i denna tråd tror jag.. :)

  • Smulpajen 24 augusti 2008

    Skrivet av enAnnan den 24 aug 2008

    Det står inte senast sparade recept.
    Det står senaste inlagda recept med bild! Alltså som folk skickar in och vill få godkända.

    Så det stämmer jättebra. :)

    Mycket missuppfattningar i denna tråd tror jag.. :)

    Jo, längre ner på sidan står det senast sparade recept med bild.. iaf hos mig!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.