Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Negativa eller inga förändringar.....

  • Smulpajen 24 augusti 2008

    Kan tillägga att det stämde i fredags när någon hade sparat ett av mina recept:p

  • 24 augusti 2008

    Att lekarna kommer upp i 20 senaste inläggen är negativt. Går det att åtgärda så dom kommer för sej, precis som dom ligger under en egen rubrik i övrigt?

  • Lotten_J 24 augusti 2008

    Poängen borde tas bort. Sen ang att välja bort ingredienser borde själva listan med de förvalda ingredienserna vart kvar och att det gick att bocka för alla på en gång man valde bort eller ville ha med, inte som det var då...en och en...tog ju en hiskelig tid. Något smart borde göras åt alla dessa dubletter, kanske inte så lätt med de som redan finns men de är nog jobbiga de....tar sån tid ibland att söka recept

  • Smulpajen 25 augusti 2008

    Det går inte att skapa nya grupper i kokoboken:'(
    Saknar att man inte kan redigera inläggen och ta bort bilder från recepten själv.(N)(N)

  • Smulpajen 25 augusti 2008

    SNÄLLA.....sortera lekarna där dom hör hemma:@

  • zonale 25 augusti 2008

    Bra att medlemmar reflekterar över alla dessa dubletter!!:) De som lades in innan är en stor apparat att ta bort efter vad jag förstått men alla kan vi hjälpas åt med att minska antalet snarlika recept som skrivs in i framtiden. Sök noga innan ni skriver in ett nytt recept och då även på ingredienser för som ni alla vet, så har kärt barn många namn. Ibland känns det som om sökfunktionen inte fungerar som den ska och då blir det besvärligt. Personligen så kommer jag inte att skriva in recept som det finns många nästan lika recept av.

  • ca70 25 augusti 2008

    (N) Jag skulle också vilja att lekarna hamnade utanför 20 senaste inläggen, och matsedeln kunde flyttas över till höger sida högst upp istället, då hamnar matprat högst till vänster och där under kokboken. Jag använder inte matsedeln alls så den ser tom och trist ut där högst upp till vänster... En undran ang inloggningsrutorna, måste man ha mer än en??

    :p Sidan har fått en fin uppfräschning, tycker jag. Tack för ert jobb, Lind m fl! (Y)

  • ca70 25 augusti 2008

    Skrivet av Smulpajen den 25 aug 2008

    Det går inte att skapa nya grupper i kokoboken:'(
    Saknar att man inte kan redigera inläggen och ta bort bilder från recepten själv.(N)(N)


    Jag kan skapa nya grupper i kokboken :)

  • ca70 25 augusti 2008

    :o Nähä, sorry, det kan jag inte alls när jag väl försökte... Ups!

  • kickiekblad 25 augusti 2008

    Ta bort poängen

  • ca70 25 augusti 2008

    På startssidan finns Mest diskuterat idag (längst ner på sidan). När jag kollade var ÅTTA av tio "diskussioner" lekar! Väck med dom därifrån åtminstone...:@

  • Smulpajen 31 augusti 2008

    Vart har extrabilderna tagit vägen till recepten? Alla mina extrabilder är borttagna:@:@ Någon mer som råkat ut för detta? Eller är det nya regler att man bara får ha en bild??(N)

  • Bappi 31 augusti 2008

    Skrivet av Smulpajen den 31 aug 2008

    Vart har extrabilderna tagit vägen till recepten? Alla mina extrabilder är borttagna:@:@ Någon mer som råkat ut för detta? Eller är det nya regler att man bara får ha en bild??(N)

    Vadå!
    Nu hänger jag inte med, kunde man ha extrabilder?
    Det skulle var skitkul med det men hur gjorde man då?

  • anluk 31 augusti 2008

    Poängen skall slopas! Vill också kunna ta bort mina recept själv utan att gå via Matklubben.

  • Smulpajen 31 augusti 2008

    Skrivet av bappi den 31 aug 2008

    Skrivet av Smulpajen den 31 aug 2008

    Vart har extrabilderna tagit vägen till recepten? Alla mina extrabilder är borttagna:@:@ Någon mer som råkat ut för detta? Eller är det nya regler att man bara får ha en bild??(N)

    Vadå!
    Nu hänger jag inte med, kunde man ha extrabilder?
    Det skulle var skitkul med det men hur gjorde man då?

    Där man skriver kommentarer kan man ladda upp fler bilder. Men nu vet jaginte om det funkar för mina har blivit borttagna. Ska försöka igen...

  • lennali 31 augusti 2008

    Skrivet av bappi den 31 aug 2008

    Skrivet av Smulpajen den 31 aug 2008

    Vart har extrabilderna tagit vägen till recepten? Alla mina extrabilder är borttagna:@:@ Någon mer som råkat ut för detta? Eller är det nya regler att man bara får ha en bild??(N)

    Vadå!
    Nu hänger jag inte med, kunde man ha extrabilder?
    Det skulle var skitkul med det men hur gjorde man då?



    När du är inne på ett recept, går du ner till "kommentera", där kan du stoppa in fler bilder/Lena

  • lennali 31 augusti 2008

    Skrivet av Smulpajen den 31 aug 2008

    Vart har extrabilderna tagit vägen till recepten? Alla mina extrabilder är borttagna:@:@ Någon mer som råkat ut för detta? Eller är det nya regler att man bara får ha en bild??(N)



    Mina extra bilder är kvar.

  • segerwitch 31 augusti 2008

    Skrivet av Smulpajen den 31 aug 2008

    Skrivet av bappi den 31 aug 2008

    Skrivet av Smulpajen den 31 aug 2008

    Vart har extrabilderna tagit vägen till recepten? Alla mina extrabilder är borttagna:@:@ Någon mer som råkat ut för detta? Eller är det nya regler att man bara får ha en bild??(N)

    Vadå!
    Nu hänger jag inte med, kunde man ha extrabilder?
    Det skulle var skitkul med det men hur gjorde man då?

    Där man skriver kommentarer kan man ladda upp fler bilder. Men nu vet jaginte om det funkar för mina har blivit borttagna. Ska försöka igen...


    Om du går in på receptet så är bilderna där!

  • Smulpajen 31 augusti 2008

    Skrivet av anluk den 31 aug 2008

    Poängen skall slopas! Vill också kunna ta bort mina recept själv utan att gå via Matklubben.

    Detta har jag oxå tjatat om.... Vill kunna redigera i inläggen också. Ibland skriver man ju som en kratta:D

  • Smulpajen 31 augusti 2008

    Skrivet av segerwitch den 31 aug 2008

    Skrivet av Smulpajen den 31 aug 2008

    Skrivet av bappi den 31 aug 2008

    Skrivet av Smulpajen den 31 aug 2008

    Vart har extrabilderna tagit vägen till recepten? Alla mina extrabilder är borttagna:@:@ Någon mer som råkat ut för detta? Eller är det nya regler att man bara får ha en bild??(N)

    Vadå!
    Nu hänger jag inte med, kunde man ha extrabilder?
    Det skulle var skitkul med det men hur gjorde man då?

    Där man skriver kommentarer kan man ladda upp fler bilder. Men nu vet jaginte om det funkar för mina har blivit borttagna. Ska försöka igen...


    Om du går in på receptet så är bilderna där!

    Nej tyvärr, dom är inte kvar där heller:@:@:@:@:'((N)(N) Märker du att jag är irriterad:D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.