Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Negativa eller inga förändringar.....

  • segerwitch 31 augusti 2008

    Skrivet av Smulpajen den 31 aug 2008

    Skrivet av segerwitch den 31 aug 2008

    Skrivet av Smulpajen den 31 aug 2008

    Skrivet av bappi den 31 aug 2008

    Skrivet av Smulpajen den 31 aug 2008

    Vart har extrabilderna tagit vägen till recepten? Alla mina extrabilder är borttagna:@:@ Någon mer som råkat ut för detta? Eller är det nya regler att man bara får ha en bild??(N)

    Vadå!
    Nu hänger jag inte med, kunde man ha extrabilder?
    Det skulle var skitkul med det men hur gjorde man då?

    Där man skriver kommentarer kan man ladda upp fler bilder. Men nu vet jaginte om det funkar för mina har blivit borttagna. Ska försöka igen...


    Om du går in på receptet så är bilderna där!

    Nej tyvärr, dom är inte kvar där heller:@:@:@:@:'((N)(N) Märker du att jag är irriterad:D

    :o:oKonstigt, mina var där när jag gick in på receptet!:o
    Lugn, lugn! smulpajen dom kanske kommer fram:p

  • Smulpajen 31 augusti 2008

    Går inte att ladda upp nya heller....(N):'(

  • segerwitch 31 augusti 2008

    Skrivet:o av Smulpajen den 31 aug 2008

    Går inte att ladda upp nya heller....(N):'(


    :o:o:(Tråkigt! du får väl skriva till Lind, han brukar hjälpa en:o

  • frucaos 31 augusti 2008

    Jag saknar att kunna lägga in mat i matsedeln som inte finns inlagd på matklubben. Det är ju inte alltid som jag lagar recept härifrån, och matsedeln vill jag ju ha för min egen skull. Det gick bra tidigare.
    Annars är det mycket som är bra.

  • Queenie 31 augusti 2008

    Varför blir man utloggad hela tiden. Räcker att gå bort från datorn i 5 minuter, när man kommer tillbaka är man utloggad. Ruskigt irriterande.

  • farmoringer 31 augusti 2008

    Skrivet av frucaos den 31 aug 2008

    Jag saknar att kunna lägga in mat i matsedeln som inte finns inlagd på matklubben. Det är ju inte alltid som jag lagar recept härifrån, och matsedeln vill jag ju ha för min egen skull. Det gick bra tidigare.
    Annars är det mycket som är bra.


    Det kan jag göra..Så konstigt då om du inte kan det samma..

  • lennali 31 augusti 2008

    Jag skrev precis in "Rester" i min matsedel (måndag vecka 36) och det funkade.

  • marwis 31 augusti 2008

    "Logga ut"-rutan är lurigt nära skrollningspilen. Det är lätt att logga ut utan att man märkerdet(N)

  • Smulpajen 31 augusti 2008

    Skrivet av lennali den 31 aug 2008

    Jag skrev precis in "Rester" i min matsedel (måndag vecka 36) och det funkade.

    Hur gör man då?? Hittar ingen ruta att skriva i... Skallen känns för tillfället lika trög som Matklubbens sidor:D:D Det har väl smittat...

  • farmoringer 31 augusti 2008

    Jag klickar på lägg till recept och vips så kommer rutan fram...

  • Queenie 31 augusti 2008

    Jag har inte råkat trycka på logga ut, jag kan vara inne på en annan sida och inte göra något på matklubben, när jag går tillbaka till matklubben efter bara några minuter så är jag utloggad igen. Så håller det på hela tiden

  • anluk 31 augusti 2008

    Skrivet av Queenie den 31 aug 2008

    Jag har inte råkat trycka på logga ut, jag kan vara inne på en annan sida och inte göra något på matklubben, när jag går tillbaka till matklubben efter bara några minuter så är jag utloggad igen. Så håller det på hela tiden


    Har faktiskt aldrig drabbats av detta och jag hoppar fram och tillbaka hela tiden. Märkligt....

  • Smulpajen 31 augusti 2008

    Skrivet av Smulpajen den 31 aug 2008

    Skrivet av lennali den 31 aug 2008

    Jag skrev precis in "Rester" i min matsedel (måndag vecka 36) och det funkade.

    Hur gör man då?? Hittar ingen ruta att skriva i... Skallen känns för tillfället lika trög som Matklubbens sidor:D:D Det har väl smittat...

    Yipppi! Nu blixtrade det till en sekund (precis sidorna)! Hittade textrutan!

  • segerwitch 31 augusti 2008

    :@

    Skrivet av Queenie den 31 aug 2008

    Varför blir man utloggad hela tiden. Räcker att gå bort från datorn i 5 minuter, när man kommer tillbaka är man utloggad. Ruskigt irriterande.


    :@Det har hänt mig också, jag blev utloggad och min man
    blev inloggad utan anledning?????(N):@ Jag märkte det först när jag var inne på en tråd? Blev så förvånad att se hans
    namn helt plötsligt??????????????(N)

  • Smulpajen 31 augusti 2008

    Har snart varit med om det mesta som kan hända här i strulväg, tror jag...?? fast utloggad har jag aldrig blivit. Peppar peppar....;-)

  • Smulpajen 31 augusti 2008

    Skrivet av segerwitch den 31 aug 2008

    :@
    Skrivet av Queenie den 31 aug 2008

    Varför blir man utloggad hela tiden. Räcker att gå bort från datorn i 5 minuter, när man kommer tillbaka är man utloggad. Ruskigt irriterande.


    :@Det har hänt mig också, jag blev utloggad och min man
    blev inloggad utan anledning?????(N):@ Jag märkte det först när jag var inne på en tråd? Blev så förvånad att se hans
    namn helt plötsligt??????????????(N)

    *sjunger* jag är inne när gumman min är ute...jag är ute när gumman min går in...

  • K-kristina 31 augusti 2008

    Varför kan man ej lägga underrubriker i sin kokbok och jus tnu går det ej att skapa nya grupper heller(N) Dessutom segt så jag är rätt less.

  • K-kristina 31 augusti 2008

    Varför kan man ej lägga underrubriker i sin kokbok och jus tnu går det ej att skapa nya grupper heller(N) Dessutom segt så jag är rätt less.

  • Lind 1 september 2008

    Hej på er!

    Vad gäller automatisk inloggning så är den lilla "buggen" löst, det saknades nämligen en logga in automatiskt kryssruta i baren längst ner, så ni som loggade in genom baren kunde alltså inte spara inloggningen, nu kan ni däremot, om ni loggar in där.

    Vad gäller underrubriker i kokboken så har man aldrig kunnat det, detta kommer troligtvis senare när vi har rett ut alla problem med nya Matklubben. Nya kategorier funkar däremot bra att skapa, jag testade precis och ser inget fel med det.

    Vad gäller seghets problemet som kommer då och då ska det vara löst, nu ska sidan flyta på hela tiden och inte bli seg emellanåt

    Lägga till egna saker i sin matsedel fungerar bra det med, det finns en "Lägg till rätt" länk längst upp åt höger under varje dag.

    Extra bilder ska jag ta en titt på nu, återkommer när det är fixat.

    MvH
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • segerwitch 1 september 2008

    Skrivet av Smulpajen den 31 aug 2008

    Skrivet av segerwitch den 31 aug 2008

    :@
    Skrivet av Queenie den 31 aug 2008

    Varför blir man utloggad hela tiden. Räcker att gå bort från datorn i 5 minuter, när man kommer tillbaka är man utloggad. Ruskigt irriterande.


    :@Det har hänt mig också, jag blev utloggad och min man
    blev inloggad utan anledning?????(N):@ Jag märkte det först när jag var inne på en tråd? Blev så förvånad att se hans
    namn helt plötsligt??????????????(N)

    *sjunger* jag är inne när gumman min är ute...jag är ute när gumman min går in...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.