Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nyhetsbrevet???

  • ros 28 september 2008

    :)Hej på er alla glada matklubbsvänner
    :oÄr det fler än jag som inte har fått Nyhetsbrevet
    Det är alltid intressant att se vilka recept som blir sparade mm

  • anluk 28 september 2008

    Har inte heller fått det men tror vi är många som inte fått det denna gången. Förhoppningsvis dyker det upp nu efter helgen. Tycker som du att det är roligt att se vilka recept som andra hittat och på så sätt hitta nya idéer-.

  • farmoringer 28 september 2008

    Här är en till som inte fått något nyhetsbrev.......

  • sonja55 28 september 2008

    Jag har heller inte har fått något nyhetsbrev.................

  • busan37 28 september 2008

    Inte jag heller

  • maggi 28 september 2008

    Jag har också blivit utan nyhetsbrevet, denna veckan.(N)

  • ros 29 september 2008

    :oJag har fortfarande inte fått förra veckans Nyhetsbrev????

  • farmoringer 29 september 2008

    Inte jag heller....:(

  • segerwitch 29 september 2008

    :( Inte jag heller:(

  • grill 29 september 2008

    Nu är tävlingen Östeuropas kulinariska hemligheter avslutad. Vi kommer att meddela vinnarna i tävlingen inom kort, så håll utkik på Matklubben.se!

    Nya Matklubben har varit igång ett tag nu och vi har fått många givande kommentarer på funktionerna på sidan. Nu undrar vi om det är något ni medlemmar vill föreslå för att göra vår matklubb ännu bättre? Saknar ni några funktioner eller har några önskemål på exempelvis en specifik tävling? Vi tar gärna emot tips och förslag på [email protected]. Nedan följer statistik över veckan som gått:

    Nya recept: 820
    Nya inlägg i forumet: 2143
    Nya medlemmar: 3388

    Mest sparade recept
    Världens godaste bullar, 38 gånger
    Äppelkaka från Anne Berg, 32 gånger
    Ljuvliga mjuka äppelkakor., 27 gånger
    Lättlagad festfilé, 27 gånger
    Underbara kakor med chokladsås, 24 gånger
    Mandel och vaniljkrans, 23 gånger
    Daimkaka, 21 gånger
    Morots cupcake med cream..., 20 gånger
    Krämig äppelkaka, 20 gånger
    Citronkladdkaka, 19 gånger
    Köttfärspaj med fetaost, 19 gånger
    Blåbärskaka ”upside down”, 18 gånger

    Mest diskuterat i Matprat
    Vad blir det till middag idag?, 83 inlägg
    Vad bakade du för gott senast?, 63 inlägg
    Angående uppladdning av..., 60 inlägg
    Vad har hänt med..., 41 inlägg
    Egen stol!!!!, 40 inlägg

    Mest kommenterade recept
    Winets Kryddiga Flygande..., 4 gånger
    Flygande Lotta, 4 gånger
    Kyckling med ugnsbakad potatis, 3 gånger
    Knäckrutor, 3 gånger
    Italienskt bondbröd, 2 gånger



    Vänliga hälsningar,
    Matklubben.se

  • Smulpajen 29 september 2008

    Men är det inte konstigt att ansvariga här inte skriver en kommentar om det nu har blivit något fel??:o (N) men men, så är det här på matklubben.....

  • Smulpajen 1 oktober 2008

    Skrivet av Lindanemon:
    "Om ni går in på rubriken nyhetsbrev, under fliken hem, så hittar ni nyhetsbrevet under v 35... Där finns 2 brev, och det aktuella är det andra som står där."
    Citatet är kopierat från tråden "Angående uppladdning av bilder..."

    Är det meningen att man ska gå igenom ALLA nyhetsbrev och gissa vilket som gäller? Eftersom det ligger under fel vecka och ett stort antal medlemmar inte fått brevet, borde det väl rättas till?? Men inte ett ljud hörs från "andra sidan". Och varför får inte alla brevet?? Inga konstiga frågor att svara på. Sen kan det ju tyckas att det är gnälligt, men det är inte just att av en så stor klubb inte ha kommunikation med medlemmarna på ett seriöst sätt. Skulle vilja ha en kommentar av Lind i denna fråga.

  • Lindanemon 1 oktober 2008

    :@ Var är det jag skrev?????

    Jag ser att Smulpajen har läst det, men hela inlägget är ju borta???? :'(:'(:

  • Smulpajen 1 oktober 2008

    Skrivet av Lindanemon den 1 okt 2008

    :@ Var är det jag skrev?????

    Jag ser att Smulpajen har läst det, men hela inlägget är ju borta???? :'(:'(:


    Förlåt Lindanemon, jag tog friheten att kopiera din text från tråden "angående uppladdning av bilder" eftersom det fanns en tråd som just handlade om nyhetsbrevet. Det var dumt att jag inte skrev det :'(:'( förlåt igen, det var inte meningen att göra dig arg och ledsen:'(

  • Lindanemon 1 oktober 2008

    Oj!! :o:o

    Nej, jag blev bara så förvånad, trodde jag skrivit det i denna tråden...

    Fel av mig! :p
    Men då har det ju inte försvunnit, som jag trodde. Strålande!
    Det är jag som ska be om ursäkt.

  • Lilloo 1 oktober 2008

    Hej.
    Vikarierar som huvudansvarig för godkännarna och har pratat med Lind om detta med nyhetsbrevet och han håller på att kolla upp vad som hänt med det + att han i dagarna ska gå igenom trådarna och allt som är skrivet i dem. Så håll ut...

  • Smulpajen 1 oktober 2008

    Skrivet av Lilloo den 1 okt 2008

    Hej.
    Vikarierar som huvudansvarig för godkännarna och har pratat med Lind om detta med nyhetsbrevet och han håller på att kolla upp vad som hänt med det + att han i dagarna ska gå igenom trådarna och allt som är skrivet i dem. Så håll ut...

    Hej Lilloo!
    Äntligen har vi fått något besked i rätt rikting. Förstår inte varför inte Lind själv kunde komma ut med detta tidigare. Han måste ju veta att det jäser i leden.
    Men tack för att du tog upp det!

  • festmaten 1 oktober 2008

    Skrivet av Lilloo den 1 okt 2008

    Hej.
    Vikarierar som huvudansvarig för godkännarna och har pratat med Lind om detta med nyhetsbrevet och han håller på att kolla upp vad som hänt med det + att han i dagarna ska gå igenom trådarna och allt som är skrivet i dem. Så håll ut...


    Låter bra!!! hoppas han kan fixa till lite flera av våra önskemål. Han har ju inte varit helt omöjlig tidigare:D

  • Smulpajen 1 oktober 2008

    Skrivet av Lindanemon den 1 okt 2008

    Oj!! :o:o

    Nej, jag blev bara så förvånad, trodde jag skrivit det i denna tråden...

    Fel av mig! :p
    Men då har det ju inte försvunnit, som jag trodde. Strålande!
    Det är jag som ska be om ursäkt.

    Ibland är det bra att kunna klippa och klistra!! Och det bästa av allt, att kunna redigera(L) Det är den klart bästa förbättringen(Y)

  • Prima 1 oktober 2008

    Skrivet av grill den 29 sep 2008

    Mest sparade recept
    Världens godaste bullar, 38 gånger
    Äppelkaka från Anne Berg, 32 gånger
    Ljuvliga mjuka äppelkakor., 27 gånger
    Lättlagad festfilé, 27 gånger
    Underbara kakor med chokladsås, 24 gånger
    Mandel och vaniljkrans, 23 gånger
    Daimkaka, 21 gånger
    Morots cupcake med cream..., 20 gånger
    Krämig äppelkaka, 20 gånger
    Citronkladdkaka, 19 gånger
    Köttfärspaj med fetaost, 19 gånger
    Blåbärskaka ”upside down”, 18 gånger


    Men sicka gottegrisar vi/ni är här. Idel kakor o gotteri på högsta-spar-toppen!!! Förutom två recept.... jag gillar inte kakor o sånt så jag känner mej inte skyldig alls :) Det lilla jag spar är bara för bjudningars skull... och ev. barnens. Dom kan gott ogilla kakor o bakverk dom med :) Hihi!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.