Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Recept som "försvunnit"?

  • zonale 4 april 2008

    Sparade ett recept på Lingon-limpa så sent som igår. Bakade den omgående och vill nu kommentera den men enl. min sökning så finns den inte! Den hade inte hunnit bli godkänd. Ligger det där någonstans?

  • enAnnan 4 april 2008

    Ingen lingonlimpa i sikte att godkännas...

    Kanske var det något fel i receptet, så det skickades tillbaka och nu ligger hos användaren att göra om.
    Då kommer det säkert tillbaka snart för oss att godkänna igen...

  • zonale 4 april 2008

    Tack, enAnnan, ska hålla utkik om och när den dyker upp. Den var verkligen god.:)

  • enAnnan 4 april 2008

    Jag skriker till om jag ser någon lingonlimpa att godkänna också
    :)

  • Lind 4 april 2008

    Hej hubert06 & enAnnan!

    Receptet Lingon-limpa blev inte godkänt av våra användare som godkänner recepten.
    Förhoppningsvis ändrar användaren på det som var fel och sparar det igen.

    Med vänliga hälsningar
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • snutten 4 april 2008

    Annars har jag ett recept på lingonlimpa, det kanske är lika el ett liknande?
    http://www.matklubben.se/recept/lingonlimpa_15168.html

  • zonale 4 april 2008

    Tack, snutten.:) Det var inte lika men jag sparade det för det verkade gott. Bakar allt mitt matbröd och det är bara roligt med variationer.(Y)
    Tack även till Matklubben för förklaringen.:)

  • snutten 4 april 2008

    OK :) Jag bakar också allt mitt matbröd, dels är det godare och dels är det billigare :p
    Tänkte på en sak...Om man sparar ett recept som inte hunnit godkännas, så skriv ut det (om man har en skrivare) . Annars kan man skriva av det, så är man säker på att man har det kvar :)

  • zonale 4 april 2008

    Bra idé, snutten. Normalt sett har jag inte så bråttom med att prova men nu letade jag efter ett grövre matbröd. Jag har skrivit ut det. Brukar oftast göra det. Enklare att ta med sig receptet ut till köket.:) Receptet kommer att komma tillbaka i omarbetad form. Nu bör jag väl snart ha fått kläm på hur saker och ting fungerar. Om inte finns det alltid trevliga och hjälpsamma människor att fråga.(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.