Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

rekomendera ett recept

  • Lilljeppe 12 mars 2008

    Kyckling enchilladas

    Detta var en kanon rätt.(Y)

  • epi 12 mars 2008

    Busenkla kasslergrytan

    Det här är så krämig god kassler gryta.(Y)

  • Kicki8 12 mars 2008

    Har en till
    Evas goda skinkgratäng
    Jättegott.

  • epi 13 mars 2008

    :p Hej!
    Tack för alla recept ni skickat in här. Har sparat flera stycken. Nu ska man hinna prova också.
    Titta in på tråden tonårsbarn och rekomendera en del ungdommsvänliga recept.
    Ville bara tacka er. Hoppas ni fortsätter att rekomendera.(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

    Maria i regniga Norrköping

  • epi 19 mars 2008

    Tacofisk
    (Y)Äntligen hittar man ett nytt fisk recept så det går bra att äta fisk.:p

  • camillaf14 19 mars 2008

    Skrivet av bernit den 11 mar 2008

    Skrivet av epi den 29 feb 2008

    [recept]1459[{recept]
    Den här var en stor favorit hos oss första gången den bjöds. Vi har haft den flera gånger sedan dess.


    Hur ser man vilket nummer ett recept har ??


    /BÅ :p


    När du har receptet framme på skärmen så hittar du numret upp i adressraden (där man skriver in www-adressen). Hoppas detta var till hjälp.

    //Camilla

  • pressgurka 19 mars 2008

    (L)(L)(L)
    Måste bara rekomendera MrVans fantastiska pizzasallad!!!!
    Den passar till allt

    http://www.matklubben.se/recept/pizzasallad_19586.html

  • yggdrasil 19 mars 2008

    Jag rekommenderar Het ingefärskyckling http://www.matklubben.se/recept/het_ingefaerskyckling_19802.html
    Mitt eget recept - jag äter ALLTID för mycket av den!:D

  • evaldo 19 mars 2008

    Jag vill rekommendera "Billig grönsaksgratäng" ( recept i min kokbok ) då den är både billigt och användbar om du har grönsdaks- och rotsaksrester kvar i kylen som du vill bli av med, och att den är fantastigt god, passar till antingen fisk, färs, kyckling eller en god köttbit.

  • Lilljeppe 19 mars 2008

    Biff à la Lindström

    Detta recept var väldigt gott(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.