Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Restaurang besök :0)

  • Vetebullen 11 juli 2012

    Pizzeria Ekmyran i Jakobsberg var nog det vi senast var och åt på. Vilka pizzor (A)
    Stora som bara den, ryms inte på någon tallrik och tunna och bara sååå.. SMASKIGT GODA.
    Vi rekommenderar verkligen stället (Y)(Y)

  • MosterNettan 11 juli 2012

    Restaurang Napoleon i Sandviken i måndag tillsammans med barnbarnet. Jag åt wienerschnitzel och stekt potatis. Det var så där...

  • matiz123 11 juli 2012

    Skrivet av MosterNettan den 12 maj 2012

    Skrivet av The_mama97mia den 6 maj 2012

    Räknas McDonalds? ;)



    Klart att Donken räknas! Vad åt du?



    HAHAHA:DD Donken, bra namn, ska börja kalla McDonalds för det!(Y)

  • Veranne 30 november 2013

    Åt nyligen Filé Mignon black & white med pommes på Golden Days i centrala Göteborg.
    Gammal favorit som stått sig genom åren, inga krusiduller men gott och inte så dyrt.

  • MosterNettan 30 november 2013

    Jag har fått en ny kvarterskrog nästgårds, Kanalkiosken i Sandviken. Sen dom öppnade i maj har jag varit där många gånger, och är alltid lika nöjd.
    Jag äter ofta deras plocktallrik med delikatesser.
    Senast jag åt varmrätt var det Hjortytterfilé med gräddkokta primörer, frasiga svartrotschips och svartvinbärssky. Sjukt gott!!!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.