Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Skön stämning

  • mammis 29 april 2008

    Jag är inte den allra aktivaste medlemmen här
    på matklubben.
    Jag är dålig på att skriva i forumet,men jag
    gillar att vara här inne,att kolla nya recept
    varje dag har blivit ett litet behov.

    Och mycket god mat har familjen ätit, och
    stjärnor delar jag ut så gott jag kan.

    Men vad jag ville säga är att så mycket fantastiska
    människor här finns på matklubben.
    Det är tack vare er , som denna sköna
    stämning råder.

    Så jag vill önska alla 56 800 medlemmar här
    en alldeles underbar vår.

    MVH Camilla

  • lennali 29 april 2008

    Tack detsamma Camilla.
    Mvh Lena

  • Wombat04 29 april 2008

    Detsamma till dig, Camilla, och till alla andra! Sådana här trådar värmer nästan lika mycket som vårsolen!

    Bella

  • styvan 29 april 2008

    Tack Camilla, jag hoppas du själv får en underbar vår och sommar och provar på många goda recept!:D

    Yvonne

  • frucaos 29 april 2008

    Det kanske är tur att inte alla är lika aktiva!:D
    Håller med om att det är trevligt här!

  • Carina1978 29 april 2008

    Tack detsamma!! :-)

  • e-kmat 29 april 2008

    Tack detsamma och även till alla andra i matklubben,tycker också att det är trvligt här.
    Ha en trevlig valborg allihopa.(Y)

  • anluk 29 april 2008

    Trevlig valborg till er alla.

  • Ullis1 29 april 2008

    Vad fint skrivet av trådskaparen och alla er andra. :) Ger värme till hjärtat och ett leende på läpparna. :D

    Önskar er alla matälskare en trevlig valborg! (Y):)(Y)

  • zonale 29 april 2008

    Framförallt upplever jag att vi är hjälpsamma mot varandra:) Har jag problem/funderingar och frågar via en tråd får jag snabbt svar och det har varit till stor hjälp.(Y) Är glad över att ha den förmånen som medlem :) Även jag önskar alla en trevlig valborg!!

  • Ekorrungen 29 april 2008

    Önskar detsamma. En trevlig Valborg på er allasammans!:D

  • pia61 29 april 2008

    En sån här tråd blir man glad av, håller med, en härlig matklubb med många trevliga medlemmar och många goda recept! (L)(Y):p

  • jas65 29 april 2008

    Kul att höra jag håller fullständigt med dig mammis här blandar vi alla åldrar och har vårt gemensamma intresse tillsamans :)
    Glöm ej för allt bort att höfta mera

  • monac 29 april 2008

    Oj,..är vi så många :o
    ja,glad vår till alla som så frikostigt delar med sig ur sina recept-banker och kommer med goda råd och glada tillrop....(L):D(Y)
    //Monac.

  • majamia 29 april 2008

    Kan inget annat än instämma, matklubben blir lätt beroendeframkallande (Y) på ett positivt sätt!
    Önska all en skön ledighet!:D:D

  • Glitterfia 29 april 2008

    Instämmer med föregående talare :D Fast jag vill ändra till STARKT beroendeframkallande.
    Fått så många nya matvänner här och det är sååå kul :p

    Önskar er alla en riktigt härlig valborsmässoafton och en fantastiskt härlig vår :D

  • farmoringer 29 april 2008

    Även jag håller med.........Finns inget forum som är så bra som matklubben.. Alla goa medlemmar, hjälpsamma medlemmar och alla recept som man får tag i. Mmmmm säger jag bara........Ha en bra valborg på er..

  • Gunn57 29 april 2008

    Även jag håller med .....och önskar alla medlemmar en härlig valborg
    och en skön vår. (H)

  • Lindanemon 29 april 2008

    Jag kan inte säga det bättre själv...

    Denna sida är helt klart STARKT beroendeframkallande (L), känns som om jag missat massor:'(, om jag inte varit inne en dag...

    Jättekramiz till Er alla :D

    //Linda

  • Queenie 29 april 2008

    Kan inte annat än instämma till punkt och pricka.:D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.