Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tips på kokbok

  • marietta 11 maj 2008

    Hejsan!

    Jag skrev precis ett inlägg men det går inte att finna så var snälla och stå ut om ni finner en dublett!

    Har upptäckt hur hjälpsamma ni är här så kanske ni kan ge tips på en bra svensk (bor utomlands) kokbok. Jag e inte så intresserad i matlagning men vill avlasta min sambo så jag letar efter en kokbok med enkla och gärna billiga recept. Gärna en bok med mycket "gröna" recept men det spelar ingen roll. Någon som har ett bra tips?

    :D

  • monac 11 maj 2008

    (Y)Cranks snabba gröna eller Vegetariska kokboken...Bonniers stora kokbok eller ICA förlagets stora kokbok(sista köpte jag på rean förr 98:-) de två sista innehåller precis allt,grunder som mer finlir! lycka till!
    Annars är ju hela MATKLUBBEN som en stor dynamisk kokbok!:D

  • The_mama97mia 11 maj 2008

    Bonniers stora kokbok är härlig. Jag tycker också att ICAS rutiga kokboken är helt OK. O sen min klassiker VÅr Kokbok.... Kanske inte är så mkt nytänkande i den men alla klassiska recept finns där.
    Fast nu för tiden så tittar jag mkt sällan i kokböcker, det blir på nätet - finns det inte på matklubben så googlar jag.

  • farmoringer 11 maj 2008

    Jag säger som mamma97mia..Vår Kokbok är bra. Där finns både "vanlig" mat, husmanskost, sallader och olika grönskasrätter. De förnyar sig lite vid varje nyutgåva har jag märkt...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.