Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tonfisk i tomatsås........

  • tyom 21 maj 2008

    Varför finns inte tonfisk i tomatsås längre i butikerna?
    Konservburkarna med blå plast på....
    Någon som vet?

  • frucaos 21 maj 2008

    Kanske samma orsak till att de tog bort thai tuna-påsarna, inte tillräckligt stor efterfrågan. Kolla med butiken. (Jag sörjer thai-tunan, den var så underbart god och stark!)

  • tyom 21 maj 2008

    Kan det vara så illa......
    Gillade verkligen denna *tonfisk i tomatsås* minst lika god som dito makrill.
    Har frågat på Willys...dom bara sa att den inte fanns längre *snyftar*

  • The_mama97mia 21 maj 2008

    har du kollat på LIDL? har för mig att domhar ngn tonfiskkonserv som jag bara tittat på skeptiskt.

  • tyom 21 maj 2008

    Aha...von Lidl....
    Måste kolla där
    Om det är konserven med *blå plast*......är det min

  • matnjutaren 21 maj 2008

    FINNES där hos "von LIDL *Fniss*
    Köper den själv men om det är blått omslag..hmm..mer än jag kan "lova" :p

  • tyom 21 maj 2008

    Tack...det får bli ett besök hos "slaktare LIDL"...

  • The_mama97mia 21 maj 2008

    Ja, jag säger då det. Jag borde snart få provision så mkt som jag rekommenderar Von Lidl
    *ler*

  • marwis 21 maj 2008

    Himla synd att inte von Lidl finns i närhrtrn av mig:( Sist lag handlade på Lidl var i Tjeckien. Jag tycker det är kul med butiker med lite udda utbud:p

  • Ldang 21 maj 2008

    De finns även i välsorterade butiker också, inte bara Lidl. :)

  • tyom 21 maj 2008

    Hmm...dom har funnits i "mina" affärer ICA-Maxi, Willys och Konsum Nära förrut men icke så längre så det får bli ett besök hos "slaktaren".

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.