Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Trött på .. Kylan....

  • sessa79 20 februari 2011

    Usch .. sitter på jobbet nu.. ska snart avsluta mitt natt pass . På termometern står det - 21. 4 ... BURR
    Jag bor i Norrköping..

    Hur ser det ut i eran stad???

  • Bumbis 20 februari 2011

    Nästan lika illa här, -15,4. (N) Det verkar iallafall bli en vacker dag med sol.

  • MosterA 20 februari 2011

    Här i Östersund är det shortsväder. Idag bara - 7 grader och det skulle visst bli sol framåt dagen.

    Annars har det varit runt - 20 grader dom senaste veckorna. Är så less på kylan och på självsprickorna på fingrarna som jag alltid får när det är kallt.

    Det har ändå varit soligt men solen har inte värmt så mycket. Ska bli skönt när det blir vårvarmt med takdropp - eller varför inte försommar. Det har varit en oerhört lång vinter redan.

    (H)

  • busan37 20 februari 2011

    Just nu har vi -17 och sol. Jag vill ha vår nu (Y)

  • mammis 20 februari 2011

    Här i kungälv är det -15 grader, är så in i norden TRÖTT på vintern,
    men enligt yr så om en vecka skulle det bli flera + grader hoppas
    på det{worship}

  • Cassiopeya 20 februari 2011

    Här var det -22 grader i morse, härligt! Kallt, kallt, kallt...ville inte lämna sängen men hungern tog över :) Måste ha frukost!!! :DD

  • sikaal 20 februari 2011

    Här var det -13,9 och isen har "slängt sig" igen. {snowman} Solen skiner och det blåser nästan inte i alla fall. Snöglopp, 0-gradigt och blåst är värre! :(
    Det är ju februari, så vi får väl inte klaga föör mycket!

  • zudette 20 februari 2011

    Här är det blida; - 17,4 i skrivande stund. Här har det varit mellan - 25 och - 33 en hel vecka nu så det känns bra med lite "varmare" temperatur.

  • Cassiopeya 20 februari 2011

    Skrivet av zudette den 20 feb 2011

    Här är det blida; - 17,4 i skrivande stund. Här har det varit mellan - 25 och - 33 en hel vecka nu så det känns bra med lite "varmare" temperatur.


    (Y) {jump}

  • Buspippi 20 februari 2011

    Imorse hade vi 18,1 på våran termometer här i gustavsberg. Med eftersom solen tittar fram är det nog lite varmare nu. Jag är så less på kylan och alla kläder som är krångliga att få på sig en växande mage (v. 25 så bäbisen växer i rasande fart).

  • AgnetaF 20 februari 2011

    -22,6 var det i Bullaren i morse. Finner ingen som helst tjusning med snö och vinterkyla längre!!(N)

  • chrisq 20 februari 2011

    {beauty}-2 o strålande sol men känns kallt i alla fall :DD

  • littlejohn 20 februari 2011

    Igårmorse var det -29 idag -5 och strålande sol, det svänger snabbt, men än så är det långt till vår. Det gäller bara att vänta på att det blir det bättre som alla andra år. :DD

  • DoctorWho 20 februari 2011

    -18 tidigt i morse, nu -5 och solsken. Bor i nordöstra Småland.

  • sessa79 20 februari 2011

    vilken skillnad det är i olika städer.. ;)

    på dan var det ca - 8 o strålande sol.. passade på att gå ut o åka pulka.. jättehärligt..

    annars börjar jag bli så trött på denna vinter.. var så himla glad när det börja smälta bort o man såg gräsmattor.. sen kom det en ny snö omgång :( ..

    men allt har ju sin tjusning... det är ju väldigt fint med snö.. om det får vara orört..
    men väldigt trött o se allt kiss från hundar o framförallt allt bajs överallt.. fy bubblan alltså..

  • Hilmer54 20 februari 2011

    Veckan som var låg tempen konstant mellan -27 o -31.
    Just nu är det -23 . Mitt på dagen var det -15.
    Riktigt skönt när solen sken och det glittrade helt underbar i den vita snön.
    Som på bokmärkena när jag var liten.:)
    Vi har älgar strax utanför huset som är hungriga. Så våran gråhund är alldeles tokig.
    Sen så är det ljust ute från 07.00 till 17.00.
    Som sagt finns det ljus finns det hopp.
    Önskar er alla en bra vecka.

  • FruAst 20 februari 2011

    Visst var det kallt i morse, men solen på eftermiddagen var underbar!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.