Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Udda pålägg?

  • Milla81 3 april 2008

    Något som är riktigt gott är rostat bröd med margarin, skinka och lite pizzasallad.. bra om det blir pizzasallad över nån gång..

    Milla

  • Razzel 3 april 2008

    Hårt bröd med stekt ägg är gott även hårt bröd med stekt strömming (Y)
    :p:p:p

  • snutten 3 april 2008

    Jag har gärna smörgåsgurka el riven morot på mina mackor.
    Annars är det kaviar som gäller :p
    (kaviar på pannkaka är också gott)

  • Legoli 3 april 2008

    Tycker det är väldigt gott med kaviar och mycket skivad lök på hård macka

  • Milla81 3 april 2008

    pannkaka med ost... hmm...

  • guacamole 3 april 2008

    Knäckemacka med endast smör och Knorrs kött och grillkrydda.mmmmmmm...

  • monel 3 april 2008

    hmm .. jaa .. ingen tråd där man blir sugen på mat direkt :'(

  • The_mama97mia 3 april 2008

    jag har gärna rå skivad vitlök på smörat hårt bröd. Det är nog det konstigaste pålägg jag har. En gnutta herbamare på och vips.... lyckan är gjord.... Särskilt bra i förkylningstider I might add....

  • Wombat04 3 april 2008

    Riven pepparrot!!! Även det bra i förkylningstider och ibland tåras ögonen, men vad gott det är!

  • farmoringer 3 april 2008

    Vet inte om det är udda men makrill i tomat och citronpeppar på tycker jag är gott..

  • SDMaya 3 april 2008

    Skrivet av monel den 3 apr 2008

    Min sambo har kall skivad potatis och kaviar :'( eller ost med marmelad, men det har jag lärt mig acceptera och det är ju riktigt gott.

    Kall skivad potatis och kaviarär riktigt mums på mackan, gärna på knäcke :)

  • mammamus 3 april 2008

    massor av vitlökssmör på en rostad macka mums
    pirckikorv och jordgubbsylt e med gott

  • Lena 3 april 2008

    Glömde en sak då vi är ute med skotern då brukar vi ha hem bakade te kakor med smör,ost och stekt ägg under bart gott:p

  • The_mama97mia 3 april 2008

    En gång åt jag en jättegod macka med majonnäs och skivad banan,.. Det var faktiskt väldigt gott.
    Har inte försökt att upprepa det dock...

  • starfighter 3 april 2008

    För att fortsätta på kaviars-temat så en knäckemacka med kaviar och ett lass med persilja, funkar även med kaviar, kokt ägg och purjolök - det är en äkta sommarfrukost!

  • nilami 4 april 2008

    Det var ju inte jag som hade det men... en gång tog min kompis Johanna fel påse i fikastugan i skidbacken. När hon fick upp en dubbel grovlimpa (precis vad hon hade med sig själv) upptäckte hon att pålägget var SMÖR OCH GELÉBJÖRNAR!!!!!!

  • Lange 4 april 2008

    Inte pålägg men väl aningen groteskt är chokladpudding med lingonsylt som äts av en kille jag känner.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.