Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Uups! Jag blev en paprika:-(

  • irrevirre 14 september 2008

    Hmmmm, är det ingen annan som har problem med att komma in på matklubben nuförtiden.
    Många gånger är det omöjligt men nu kom jag in så jag tänkte jag skulle byta bild. MEN det går inte. Jag blir en PAPRIKA hela tiden. Suck! Jag har inte kunnat göra något på matklubben sedan i torsdags..... även om det verkar som jag är "med" så händer inget. Inte heller mina svar på inlägg kommer med.
    Börjar bli missmodig .... bööööööllllllllllll ...............


    OBS: Denna tråd har bytt IrreVirre bilder massor med gånger ....därav obegriplig nu ....

  • irrevirre 14 september 2008

    Skrivet av IrreVirre den 14 sep 2008

    Hmmmm, är det ingen annan som har problem med att komma in på matklubben nuförtiden.
    Många gånger är det omöjligt men nu kom jag in så jag tänkte jag skulle byta bild. MEN det går inte. Jag blir en PAPRIKA hela tiden. Suck! Jag har inte kunnat göra något på matklubben sedan i torsdags..... även om det verkar som jag är "med" så händer inget. Inte heller mina svar på inlägg kommer med.
    Börjar bli missmodig .... bööööööllllllllllll ...............

    VAD nu ... ? Min gamla bild är tillbaka.

  • irrevirre 14 september 2008

    Skrivet av IrreVirre den 14 sep 2008

    Skrivet av IrreVirre den 14 sep 2008

    Hmmmm, är det ingen annan som har problem med att komma in på matklubben nuförtiden.
    Många gånger är det omöjligt men nu kom jag in så jag tänkte jag skulle byta bild. MEN det går inte. Jag blir en PAPRIKA hela tiden. Suck! Jag har inte kunnat göra något på matklubben sedan i torsdags..... även om det verkar som jag är "med" så händer inget. Inte heller mina svar på inlägg kommer med.
    Börjar bli missmodig .... bööööööllllllllllll ...............

    VAD nu ... ? Min gamla bild är tillbaka.


    NEEEJ nu kom han PAPRIKAN!!!

  • styvan 14 september 2008

    :D:D:D

  • irko 14 september 2008

    Stackars dej, va konstigt att det inte funkar1 Jag provade att byta bild just nu och det gick jättebra!:'(

  • irko 14 september 2008

    NÄÄÄÄÄÄÄÄ, det funkade bara på min sida men inte här på din tråd, där är min gamla bild kvar!!!!Mystiskt!

  • irrevirre 14 september 2008

    Då kanske det är något tillfälligt. Men svårt att komma in på klubben. DET har jag också!
    Men den där retfulla PAPRIKAN ..... har jag ju aldrig haft någonsin. Dumma dumma den;-)

  • zonale 14 september 2008

    Men du ska veta IrreVirre, att just den där röda paprikan höll på att reta gallfeber på oss en gång tidigare men då blev många medlemmar förvandlade till urgamla paprikor. Finns nog en tråd om det.:)

  • irrevirre 14 september 2008

    Åhh, är det så?

  • Queenie 14 september 2008

    Vad synd att du är en paprika nu IrreVirre, du är betydligt sötare i verkligheten, men du har i alla fall en "glad paprika" som bild, hade varit värre om den varit arg.

  • boz1965 14 september 2008

    Skrivet av IrreVirre den 14 sep 2008

    Skrivet av IrreVirre den 14 sep 2008

    Skrivet av IrreVirre den 14 sep 2008

    Hmmmm, är det ingen annan som har problem med att komma in på matklubben nuförtiden.
    Många gånger är det omöjligt men nu kom jag in så jag tänkte jag skulle byta bild. MEN det går inte. Jag blir en PAPRIKA hela tiden. Suck! Jag har inte kunnat göra något på matklubben sedan i torsdags..... även om det verkar som jag är "med" så händer inget. Inte heller mina svar på inlägg kommer med.
    Börjar bli missmodig .... bööööööllllllllllll ...............

    VAD nu ... ? Min gamla bild är tillbaka.


    NEEEJ nu kom han PAPRIKAN!!!


    Hehe. Det är den lilla röda paprikahackern som snokar omkring i din dator och spelar dig spratt. :p

  • busan37 14 september 2008

    Jag har också problem med att komma in på matklubben ibland speciellt efter kl.20 och igår försvann ett inlägg medans jag skrev det, mysko :'(

  • irrevirre 14 september 2008

    Tack för att ni finns alla godingar:-) Nu känns det lite bättre i min paprika-skalle;-) Och jag ger inte upp. Bilden SKALL ändras!

  • zonale 14 september 2008

    Jag håller med Queenie, du var med till din fördel innan du förvandlades till en paprika, IrreVirre:D Vilket förvandlingsnummer!!

  • irrevirre 14 september 2008

    Hahaa nu, hubert06, försökte jag med ett förvandlingsnummer igen men icke ..... gick ej. Försökte även göra mig till en ägg-skalle istället med nix ....

  • irrevirre 14 september 2008

    testing testing ett två .........

  • irrevirre 14 september 2008

    hahaha vad SÄGS? Den skämtbilden lyckades......... men jag vet inte om jag vill ha den där .... hihi

  • zonale 14 september 2008

    Du chockade mig nästan innan jag skrattade så tårarna rann:D Vilket enastående förvandlingsnummer. Du kan ju ha den några dagar så jag kan titta på dig varje gång jag behöver muntras upp(Y)

  • irrevirre 14 september 2008

    Skrivet av hubert06 den 14 sep 2008

    Du chockade mig nästan innan jag skrattade så tårarna rann:D Vilket enastående förvandlingsnummer. Du kan ju ha den några dagar så jag kan titta på dig varje gång jag behöver muntras upp(Y)


    Tro mig kära du .. jag har fler (ännu värre!) :-)

  • zonale 14 september 2008

    De bilderna ser jag redan fram emot:D En trist paprika är inget att komma med i jämförelse med detta!!!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.