Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vanliga bredda smörgåsar!

  • eva_helena 27 oktober 2011

    Skrivet av WiolaH den 27 okt 2011

    Skrivet av jas65 den 26 okt 2011

    Bredda smörgåsar är ju kanon fint att bjuda på, det visar ju verkligen att man ger nått av sitt hjärta till en annan. I morgon så skall jag göra 60 frallor, 70 baguetter mm .

    Mvh

    Höfta på med bredda smörgåsar

    Anders

    P.S. I fredags så tog jag med smörgåsar som blev över från dagen och gav dem till en uteliggare det var ca 20 frallor. 2 kycklingsbaguetter, 3 räkröra baguetter och 2 tonfisk baguetter. D.S


    Tänk om alla tänkte som du (Y), är säker på att det blev uppskattat!

  • mar8jut 27 oktober 2011

    Skrivet av Virre85 den 27 okt 2011

    Jag hade smörgås buffé när sonen fyllde år (släktkalas), brukar alltid ha smörgåstårta i vanliga fall.
    Köpte färska frallor, ciabatta, majspanini ja allt i bröd disken.. Sen hade jag massa goda pålägg som man fick plocka av själv, brie, salami, skinka, leverpastej, tonfiskröra, hushållsost, köttbullar, rödbetssallad, rostbiff, potatissallad och massa grönsaker att välja på.. Det var verkligen uppskattat av alla, alla tyckte ju om något

  • mar8jut 27 oktober 2011

    Skrivet av Virre85 den 27 okt 2011

    Jag hade smörgås buffé när sonen fyllde år (släktkalas), brukar alltid ha smörgåstårta i vanliga fall.
    Köpte färska frallor, ciabatta, majspanini ja allt i bröd disken.. Sen hade jag massa goda pålägg som man fick plocka av själv, brie, salami, skinka, leverpastej, tonfiskröra, hushållsost, köttbullar, rödbetssallad, rostbiff, potatissallad och massa grönsaker att välja på.. Det var verkligen uppskattat av alla, alla tyckte ju om något


    Vilken lysande idé! Det ska jag verkligen bjuda på nästa gång jag har många gäster. Jag gillar dessutom att baka, så då kan vi frossa i gott hembakat bröd. Pålägget kan man ju variera efter vad man har råd med. Toppen! Mycket bättre än den eviga smörgåstårtan. Om man vill spinna vidare; varför inte julmat på det här sättet?
    Kram

  • Cassiopeya 27 oktober 2011

    Jag bjöd på detta ikväll, fast i bufféform precis som någon tidigare skrev. Några olika sorters bröd, olika pålägg samt grönsaker och en liten kaka till "efterrätt". Mycket uppskattat! :D

  • The_mama97mia 27 oktober 2011

    hehe, ny tydelse av Smörgåsbord???

  • MosterNettan 28 oktober 2011

    Skrivet av mama97mia den 27 okt 2011

    hehe, ny tydelse av Smörgåsbord???


    *Gilla*

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.