Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

alla chokladälskare!!

  • 3 september 2009

    marabou amigo är god. annars gillar jag lindt choklad som är mjuk inuti, eller marabou premium raspberry, dark sesame eller lindt raspberry=) dyrare choklad är godare men vill man bara ha sockerbehovet snabbt stillat så är marabou amigo super. eller geisha men den kan jag inte äta längre:'(

  • Amandia 3 september 2009

    Någon annan som faktiskt får ont i huvudet av för mycket choklad??
    Jag får huvudvärk om jag tar för mycket choklad och min man tror att det är något jag hittat på bara..
    Men jag har aldrig hört talas om det förut. Däremot har jag hört att man kan få finnar av för mycket choklad men huvudvärk.. Och jag behöver inte mycket choklad förrens huvudvärken kommer smygandes. En halv kexchoklad är max för mig, sen känns det i huvudet. Eller några bitar med marabou mjölkchoklad. No more... Så trist för jag gillar ju choklad.. :'(

  • currymonkan 3 september 2009

    Jag älskar ALL choklad men mest blir det Lindt 85 %. Försöker äta nyttigt men för tio minuter sen slank en hel ask med Remi mintchocklad ner till kaffet när sonen var på besök :D

  • MelleBandolo 5 september 2009

    Mina favoriter:
    Marabou Non Stop (Man kan inte sluta äta)
    Merci med hackade nötter
    Mörk choklad med mjuk insida

    Om det hade funnits, skulle jag nog älskat mörk Geisha...

  • SpicySpicy 6 september 2009

    Prova gärna marabous lite finare chokladkakor, jag tror de heter premium, även om du bara är en sucker för ljus choklad. Om du prövar dem så vill du inte återgå till den vanliga marabou. Min favorit är den med både ljus och mörk choklad.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.