Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bakat för alla!

  • axelacke 10 maj 2013

    Jag är en person som turligt nog inte är allergisk eller intolerant mot något m.m. men det finns många som är det, de ska väl också kunna njuta av livets alla godsaker!? Ja, det ska de!
    Om du undrar var du hittar alla godsaker som passar alla med hjälp av de olika kategorierna som finns, så säger jag bara att ni ska gå in på http://bakatforalla.bloggplatsen.se/ Välkomna! //Axel (A)

  • Limparion 11 maj 2013

    Trevligt, det tackar jag för. Det är användbart hemma hos mig som tampas med nötallergi, gluten- och laktosintolerans i familjen. Hoppas det kommer fler recept snart=)

  • Erajscha 12 maj 2013

    För mig är det självklart att det ska finnas alternativ för allergiker och folk med intoleranser.

    Jag tycker dock att det är ganska intressant att det finns en hel hylla i typ varje livsmedelsbutik för glutenintoleranta (100 000 i Sverige) medan vi som är diabetiker (350 000 i Sverige) sällan har något alternativ.

    Jag undrar hur det kommer sig... Är det svårare att förstå och därmed respektera glukosintolerans?

    Jag var själv likadan innan jag fick diabetes så jag dömer ingen jag tycker bara att det är intressant att fundera över.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.