Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Biskvier

  • Okänd 6 december 2007

    Jag ska baka en laddning av biskvier och undrar vad ni smaksätter smörkrämen med, eller är krämen naturell?Jag tänkte tillsätta lite arraksessens,vad tror ni om det?

  • Aspholme 6 december 2007

    OOOOO biskvier, jag älskar dem! Har du någe bra recept?

  • Okänd 6 december 2007

    Jag har ett smaskigt recept.Hade du velat ha det?Var lägger jag bäst in det nånstans tycker du?

  • Aspholme 6 december 2007

    Lägg det bland dina recept, så hämtar jag den! Nu är det kört med bantningen :-)

  • nettans 6 december 2007

    Jag har lagt in recept på jättegoda biskvier och absolut ha lite arrak i det är supergott!!
    Det har jag alltid. :)

  • Okänd 6 december 2007

    Skrivet av Aspholme den 6 dec 2007

    Lägg det bland dina recept, så hämtar jag den! Nu är det kört med bantningen :-)


    Okej,jag lägger in receptet kanske redan imorn.
    Bantningen kan väl vänta till efter jul?:D

  • Okänd 6 december 2007

    Har just kollat in Nettans recept och vi har exakt lika ingredienser och mängd.Va bra,nu slapp jag skriva receptet haha.Nu kan jag och Aspeholm sätta igång baket.Tack Nettan.(Y)

  • Aspholme 6 december 2007

    Tack Liliane o Nettan. Och jag som har lovat att banta !!!

  • Okänd 6 december 2007

    Skrivet av Aspholme den 6 dec 2007

    Tack Liliane o Nettan. Och jag som har lovat att banta !!!


    Det löftet kan du väl hålla genom att bara skjuta upp bantningen på obestämd tid,bra ide,va?Själv vill jag ha lite maghull när det är vinter och kallt.Det är då man behöver lite extra kalorier,haha.Jag slår nog till med dubbel sats till mitt biskvibak.(Y)

  • lennali 9 december 2007

    Arraksessens i smörkrämen till biskvierna är ett bra val, själv sätter jag päronessens och färgar smörkrämen med grönfärg.

  • mumsigt 9 december 2007

    Banta gör vi på natten:p:p:p

  • Aspholme 10 december 2007

    Nåt jag har missat? :o

  • Superbruden 10 december 2007

    Jo, jag gör biskvier varje jul.. Jag brukar smaksätta med romessens och lite kakao... samt vaniljsocker... Blir jättesmaskigt så testa du, det låter smarrigt...(Y)

  • Okänd 10 december 2007

    Va gott det lät med päronessens.Det får testas vid nästa bak.Just nu har jag över 70 st i frysen.(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.