Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Blåbärs-cheesecake

  • iidaOlofsson 31 mars 2010

    Hej, är det någon som har ett recept på blåbärs cheesecake??
    Såg en fin bild med ett recept brevid förut men det var ett väldigt konstigt recept där det stog olika saker i listan på ingredienser och hur man skulle göra.

    Hoppas verkligen att någon har recept för det ser väldigt gott ut :)

  • farmormor 31 mars 2010

    Jag har ett recept på blåbärs cheesecake men det är inte inlagt på mina recept. Men jag lägger in det under morgondagen, så du kan titta in på mina recept så får du se om det är något som du har tänkt dig.(Y)(N)

  • farmormor 31 mars 2010

    Jag tänkte att jag skulle vänta till imorgon med lägga in mitt recept men ville kolla om det fanns med på MK och det finns inlagt redan. Sök under "Lyxig cheesecake". Hoppas att du det blir en god kaka, jag har haft receptet i 3 år men aldrig provar det. {beauty}

  • Amika 31 mars 2010

    Skrivet av farmormor den 31 mar 2010

    Jag tänkte att jag skulle vänta till imorgon med lägga in mitt recept men ville kolla om det fanns med på MK och det finns inlagt redan. Sök under "Lyxig cheesecake". Hoppas att du det blir en god kaka, jag har haft receptet i 3 år men aldrig provar det. {beauty}


    Lyxig cheesecake

    :)

  • Gnurf 1 april 2010

    Kul...ett recept som alla sparar på men ingen nånsin har provat....;)

  • kekke46 10 april 2010

    Jag la in ett recept på blåbärscheesecake igår

  • asasto 10 april 2010

    Leilas recept kanske? Jag har hört att den ska vara god en jag har inte testat själv

    http://www.recept.nu/1.15858/leila_lindholm/efterratter_godis/agg_mejeri/new_york_cheesecake_med_blabar

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.