Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bra tråden!

  • Eery 28 oktober 2008

    känns som om alla trådar kommer till för att få gnälla och klaga på allt och inget

    vad sägs om det motsatta?

    i den här tråden klagar vi inte utan höjer det som är toppen med den här sidan och det som händer runt oss!(L)
    Ska vi se om den här blir lika populär?

    jag börjar, (Y) för matklubben, skaparna och dom som jobbar med att förbättra sidan. alla fantastiska medlemmar som är här och kommer med goda råd och mumsiga recept

    Kram på er! Vi är bäst(L)

  • stinta 28 oktober 2008

    Försökte med en tråd åxå, poitivt tänkande, men jag fortsätter gärna här:p
    Det finns så oerhört många recept att frossa i på denna klubb så att recept i tidningar blir inte lika aktuelle längre, känns det som. Man har människor som man kan fråga och man får oftast svar direkt. Sen Lind & co gör det bra! Dom ligger nog inte på latsidan(Y)

  • NewDown 28 oktober 2008

    Skrivet av Eery den 28 okt 2008

    känns som om alla trådar kommer till för att få gnälla och klaga på allt och inget

    vad sägs om det motsatta?

    i den här tråden klagar vi inte utan höjer det som är toppen med den här sidan och det som händer runt oss!(L)
    Ska vi se om den här blir lika populär?

    jag börjar, (Y) för matklubben, skaparna och dom som jobbar med att förbättra sidan. alla fantastiska medlemmar som är här och kommer med goda råd och mumsiga recept

    Kram på er! Vi är bäst(L)





    Instämmer helt och hållet med denna medlem.(L)(Y)(L)(Y)
    Matklubben är toppen.(L)(Y):)(L)(Y):)(L)(Y):)

  • piusamadeusmozart 28 oktober 2008

    Varje gàng jag behòvt ett ràd om nàt har jag alltid fàtt respons fràn nàgon.(Y)

  • irko 28 oktober 2008

    (H):):p:D(Y)Vilken bra tråd! Jag tycker MK är TOPPEN!!:D:D:D:D:D

  • anluk 28 oktober 2008

    Tänk va nya idéer och tips jag hittat här, dessutom många mail/facebook/msn-vänner. Kanon!!!!

  • anluk 28 oktober 2008

    Glömde ju att jag börjat få ordning på alla mina recept genom kokboken här!

  • systeryster 28 oktober 2008

    Har faktiskt startat en träd där det är tillåtet att just gnälla bara för att slippa det i de andra trådarna.Vill man oemotsagt vara arg över något får man vända sig till en frizon för det.
    Vill man slippa gnäll behöver man inte läsa tråden.Tyckte själv att jag var genial när jag kom på det.Men det verkar tyvärr inte funka.(H)Funkar ju inte heller att starta en positiv tråd för att man inte gillar gnäll, då blir ju det också gnäll eller?:o

  • Maja75 28 oktober 2008

    Man kan ju välja att se till det som är bra i stället för det som är dåligt. Visst kan sidorna på Matklubben vara sega ibland, men kom igen, det är ju en GRATISSAJT med massvis av kanonrecept tillgängliga för oss alla! Jag får en kick av att lägga upp recept och se att folk uppskattar dem.

  • systeryster 28 oktober 2008

    Håller med dig att det är roligare med positiva trådar. Finns väl en anledning att man återkommer som besökare på Matklubben och jag har fått många trevliga nya bekantskaper.
    Hittar många nya recept och har förnyat mina talanger i köket med anledning av det. tycker faktiskt att det är roligare att laga mat, när man lagar något nytt.

  • EowynUndomiel 28 oktober 2008

    Positivitet är alltid härligt :D Så då skulle jag bara vilja skicka en stor kram till alla medlemmar på matklubben , det är verkligen trevlig o mysig stämning här och man får verkligen jättemycket idéer och inspiration här vad gäller matlagning och bakning! (Y)
    Matklubben är en av de få internetsidor som ligger mig riktigt varmt om hjärtat (L):)(L)(L)

  • The_mama97mia 28 oktober 2008

    Jag är en stor MK-fan. Blir ju smått desperat om jag måste vara utan den! Bara det!
    Här hittar jag nästan alltid de recept jag vill ha men först och främst - här hittar jag ALLTID inspiration och goa människor.
    (Y)

  • matnjutaren 28 oktober 2008

    Jag bara MÅSTE få TACKA er alla här på matklubben.(L)

    Ibland är man inte på "topp"humör.
    Meeen...då går man bara in hit så skiner SOLEN igen! :D(Y)

    Jag är en sann optimist och blir lika glad varje gång jag kommer in här och får se alla hjälpsamma som svarar direkt på alla "nödrop" på hjälp av vilket slag det ändock vara må. :D
    Har ni tänkt på hur många vi glädjer här tillsammans?! (Y)
    Idag Eery..I morgon du...(L)


    Med *kramar*/M

  • Eery 29 oktober 2008

    Inte bara klia fantastsika matklubben på ryggen.. här får allt bra plats:p

    idag ska vi få friskt kranvatten ute i stugan(Y) blir en halvdag där ute med förhoppning att hitta lite mera höstisar(L)

    ha en fantastisk dag så hörs vi ikväll

  • Svesse60 29 oktober 2008

    Tänk vad Matklubben förgyller ens vardag! (Y)
    Tidigare köpte jag minst en veckotidning i veckan för att läsa deras recept. Nu för tiden köper jag ingen tidning alls, jag behöver bara logga in på Matklubben så har jag recept flera år framöver! (Y)

  • lena_61 29 oktober 2008

    (L) Matklubbsberoende (L) Men det är bara kul. :D

    Toppenbra klubb. (Y)

  • matnjutaren 29 oktober 2008

    Idag är jag glad över att vi fått hög , kall frisk luft. :)
    "Nyper" så gott i kinderna. :p

  • matnjutaren 29 oktober 2008

    Skrivet av Eery den 29 okt 2008

    Inte bara klia fantastsika matklubben på ryggen.. här får allt bra plats:p

    idag ska vi få friskt kranvatten ute i stugan(Y) blir en halvdag där ute med förhoppning att hitta lite mera höstisar(L)

    ha en fantastisk dag så hörs vi ikväll


    Nu vart jag nyfiken. :)
    VAD är "höstisar"...?:p:o

  • stinta 29 oktober 2008

    Skrivet av systeryster den 28 okt 2008

    Har faktiskt startat en träd där det är tillåtet att just gnälla bara för att slippa det i de andra trådarna.Vill man oemotsagt vara arg över något får man vända sig till en frizon för det.
    Vill man slippa gnäll behöver man inte läsa tråden.Tyckte själv att jag var genial när jag kom på det.Men det verkar tyvärr inte funka.(H)Funkar ju inte heller att starta en positiv tråd för att man inte gillar gnäll, då blir ju det också gnäll eller?:o

    Bra initiativ(Y)
    Tyvärr, om jag får säga så, så verkar det som att positiva trådar har svårt för att "överleva" men det är bara att ta nya tag:D Alla får ha sin åsikt, naturligtvis, men man blir gladare av glada människor. Träffade en 86 årig dam häromdagen som skulle på sitt barnbarnbarns kalas. Hon var förväntansfull inför kalaset," för barn har ju så kul och då har även jag det. Det jag inte har i benen har jag i huvud och hjärta" För övrigt ska jag testa ett av alla recept som jag har fått här på MK i helgen. Blåbärspaj med choklad. Ska bli spännande:p

  • Ingan 29 oktober 2008

    Visst behövs en sån här tråd.Kul att få kontakt med nya människor och att chatta är nåt nytt för mej och kul.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.