Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bra tråden!

  • Eery 29 oktober 2008

    Skrivet av matnjutaren den 29 okt 2008

    Skrivet av Eery den 29 okt 2008

    Inte bara klia fantastsika matklubben på ryggen.. här får allt bra plats:p

    idag ska vi få friskt kranvatten ute i stugan(Y) blir en halvdag där ute med förhoppning att hitta lite mera höstisar(L)

    ha en fantastisk dag så hörs vi ikväll


    Nu vart jag nyfiken. :)
    VAD är "höstisar"...?:p:o


    kärt barn har många namn.. trattkantareller
    hittade bara ett par deceliter och dom var nästan frusna efter nattens frost:(

  • majamia 29 oktober 2008

    i morgon åker vi till stugan och har semester. Vi ska mysa och julpyssla och äta gott! Härligt!
    Trevlig helg alla :D

  • Babzan 29 oktober 2008

    Sätter mig och "snurrar" runt en stund på sidorna när jag känner mig ur gängorna och snart känns allt mycket bättre!!:D Tack alla glada på matklubben...(Y):D:D

  • festmaten 29 oktober 2008

    Jag har fått mycket ny inspiration till matlagning o bakning genom MK.

    Tack för alla goda recept(Y)

  • Eery 31 oktober 2008

    Efter en hektisk och rörig dag ser jag fram emot att åka iväg och träffa vännerna över en god middag imorgon(L)

    Happy Halloween allihop!

  • marwis 31 oktober 2008

    Sitter här och klickar mig runt bland fantastiskt lockande efterrätter. (Y)Har hittat ett par som konkurrerar om att bli morgondagens bjudrätt!
    Tack till alla glada:D
    /Marie

  • matnjutaren 31 oktober 2008

    Kom nyss från ett arbete och vill bara hälsa alla en...
    .
    Happy Halloween!

    Hoppas du får en trevlig kväll imorgon Eevy och Tack detsamma till dej! (L)

    Kram/M

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.