Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Citronmuffins med fyllning,chokladmuffins med fyllning

  • annica_johansson 20 april 2009

    Hej!!
    Jag skulle bli tacksam om det finns någon med recept på både Citronmuffins och chokladdmuffins med den vita krämen i typ i dem muffinsarna som man kan köpa i affären.
    Krämen ska vara i muffinsen.
    Mvh annica

  • Leroy 20 april 2009

    Veganska choklad cupcakes med lime frosting Förstod inte om du menade i eller ovanpå, men här har du iaf chokladmuffins

  • vitsvanshjorten 22 april 2009

    Jag vet precis vad du menar men har inget recpt. Tack för cupcakesen, Leroy

  • randa66 22 april 2009

    :D jag en kivnna 43 år ålder jag älskar att smoka alla mat från hella värden.(Y)

  • randa66 13 juli 2009

    :p

  • sikaal 13 juli 2009

    Hej!
    Jag såg ett recept idag, här på Matklubben, som hette Chokladmuffins med Bailys. Där ligger fyllningen inuti. Det kanske kan vara något :)

  • mmandiie 18 januari 2011

    Testa att följa ett drömtårte recept fast gör dem som muffins, och spritsa i krämen efteråt på samma sätt som man gör parisare.

    Du kan ju ha i lite citronsaft och skal i stället för kakao så blir det som citronmuffins. Eller så följer du ett vanligt recept på citronmuffins och gör en smörkräm (samma som i drömtårta) med citronsaft i och spritsar i på samma sätt som i chokladmuffinsen. :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.