Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

din bästa knockout dessert

  • anneli1989 7 oktober 2009

    Hej
    Jag ska bjuda min sambos bästa vän och fru på middag till helgen, fredag och lördag, och vill ha hjälp med galet goda desserter. tipsa mig gärna :)

  • marielotta 7 oktober 2009

    Min absolut favoritefterrätt är hallonsmulpaj med vaniljvisp, men nedanstående är inte så dumma dem heller:)
    cheesecake Anna Bergenströms är kanongod

    Banoffee pie
    Ellens ananaspaj

    Skulle jag prova något nytt själv, så skulle jag välja Tiramisu eller pannacotta, för det har jag aldrig gjort...inte än, men snart så....(H)

  • mattjejen 7 oktober 2009

    Hej!

    Någon form av pannacotta med frukt lr bär e inte helt fel. Finns flera goda recept här på MK.
    Annars en god fruktsallad med lättvispad grädde, tryffelpaj, kladdkaka. Det finns en sån underbart god citron och lakritskladdkaka här på MK, om ni gillar lakrits förstås.

    Det beror lite på vad ni ska äta innan om det ska va en lättare dessert lr något lite mäktigare....

    Jag skulle söka på desserter här på MK å kolla.

    Lycka till å ha en trevlig helg!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.