Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ditt recept på långpannekakor...

  • GrodanOchLillebror 9 juli 2008

    Vilket är ditt bästa tips på långpannekaka?
    Har själv ett par stycken enkla, men man tröttnar ju på att göra samma sak hela tiden. :)

  • zonale 9 juli 2008

    Stor brun kaka blir just precis det............ Hög och räcker till många!!! Gammalt recept.
    Daimrutorna är av nyare modell, finns fler liknande recept men med mycket mer socker.
    Stor, brun kaka i långpanna
    Daimbitar

  • grill 9 juli 2008

    Finns en uppsjö av kakor, Bodiel har många recept. Du kan söka på långpanna - kommer då upp många...
    Lycka till..

  • lenajeanette 9 juli 2008

    Du kan göra min blåbärskaka som långpannekaka, dubbla satsen eller gör 1½ beroende på hur stor din långpanna är, så gör jag när jag vill baka till många ibland, jag har en stor långpanna så jag dubblar satsen.

    Blåbären börjar ju bli klara nu, i alla fall här i Uppland.

    Lennalil har lagt in en sån fin bild på blåbärskakan så ni MÅSTE ju bara gå in ibland mina recept och kolla.....:)

  • 10 juli 2008

    http://s1.gladiatus.se/game/c.php?uid=436259209

  • Bodil56 15 juli 2008

    För den som gillar det sötsyrliga kan jag varmt rekommendera denna långpannakaka.
    (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)Citronkaka i långpannan

  • farmormor 15 juli 2008

    Potatiskaka
    Mazarinkakor

  • GrodanOchLillebror 16 juli 2008

    Tack alla för dom smaskiga recepttipsen (L)

  • vitchokladkaka 10 augusti 2008

    när jag bakar i långpanna till många så brukar jag baka kladdkaka jag gör den bara gånger 3 eller 4 beroende på hur stora plåtar man har :) det går alltid hem

  • smulan1katt94 10 augusti 2008

    fiffikaka(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.