Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Efterrätt ?

  • marieamelie 30 mars 2014

    Någon som vet något bra och kalorisnål efterrätt ? Allt jag hittar tar mer än två timmar att färdigställa och det finns det inte tid till! :D

  • Pirkko 31 mars 2014

    Choklad- och yoghurtkräm med frukt och bär

    Lättgjort och jättegod efterrätt.

  • Pirkko 31 mars 2014

    Stekta kolabananer

  • pihal 31 mars 2014

    Alltid väldigt uppskattat och jätteenkelt att göra. Kan göras dagen före. Serveras med en klick vispad grädde eller lite glass.

    Afrodites sensuella kryddpersikor

  • Lenkan 31 mars 2014

    En gino?
    Skiva/hacka frukter, riv över vit choklad och in i ugnen några minuter

  • annapatrik 1 april 2014

    Enklast tänkbara när man har bråttom och gott!

    Köp Kesella smaksatt, citrus eller hallon.
    Ta fram vackra glas, krossa några digestivekex och strö smulor i botten, skedda över kesella, toppa med färska bär och strö över lite mer smulade kex. Ev lite strimlad choklad på toppen.

    Klart.

    http://yrhattans.wordpress.com/

  • LenaBE1 3 april 2014

    Gör en klassisk fruktsallad med t.ex. äpplen, bananer, apelsiner, päron, vindruvor eller ex.vis exotiska frukter som ananas, kiwi, bananer, mango, papaya m.fl. Allt skärs i småbitar och blandas, det är både gott och snabb lagat och dessutom kalorisnålt och nyttigt. Servera med vispad grädde eller varför inte en god glass? (Y)

  • svengelsk 3 april 2014

    Svarta vinbär med vuxensmak rekommenderas. Tyvärr kan jag inte längre hitta numret som behövs för att infoga ett recept.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.