Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

En glad midsommar

  • sivan52 18 juni 2009

    Även jag vill önska er alla en glad och fin midsommar.

    Vi hoppas på bra väder!! (L)


    kram från sivan52

  • safir74 18 juni 2009

    Jag önskar också alla matklubbare en trevlig midsommar!!:D

  • lena4 18 juni 2009

    Jag vill oxå hälsa alla på MK en RIKTIGT GLAD MIDSOMMAR.
    Kör lugnt och ät och drick gott

  • chrisq 18 juni 2009

    :D EN GLAD MIDSOMMAR TILL ALLA GOA MÄNNISKOR HÄRINNE O TUSEN TACK FÖR ALLA RECEPT NI LÄGGER IN HA DET GOTT O HOPPAS PÅ SOL MEN JAG VET JU ATT NI HAR GOD MAT O DRYCK I ALLA FALL KRAM(Y):D:p

  • kattgnag 18 juni 2009

    Blir det "små grodorna" också? Dans runt stången?
    En fråga jag hörde på radion idag: FÅR man säga maj-stång? Eller ska det heta midsommarstång?

  • LindaPortos 19 juni 2009

    Vill önska er alla på MK en Trevlig Midsommar...(H)

  • cissi38 19 juni 2009

    En RIKTIG GLAD MIDSOMMAR önskar jag alla på matklubbens sida/cissi38(Y)

  • Mellanbellan 19 juni 2009

    Glad midsommar från mig också till er alla. Solen skiner faktiskt och det ser ljust ut inför kvällens grillning. I värsta fall äter vi inomhus.

  • thewhy 19 juni 2009

    Vill också önska alla en glad midsommar (Y)

    Själv ska jag jobba hela helgen (N) Blir dock att äta grillat där till middag och sen ska jag bjuda på marängtårta med smörkräm, mariannegrädde och jordgubbar... så god mat blir det i alla fall.

    Än en gång, ha en superbra midsommar... hoppas att vädret inte hindrar er från att vara ute!

  • JennyV 20 juni 2009

    Vi hade i alla fall tur med vädret..... när dansen kring midsommarstången började, slutade regnet falla och det blev uppehåll resten av kvällen!! Åkte igenom samhället på väg hem och det kändes som om jag var den enda som var nykter...... Grebbestad är ett riktigt partyhål/feståfylla på midsommar, det var verkligen folk ÖVERALLT! Hoppas inget allvarligare hände!!

  • mkbe 20 juni 2009

    Vi hade också tur med vädret, vi kunde sitta ute och äta och njuta av solen. De kom ett moln ibland och då blev det lite kyligt i blåsten. Men på det stora hela njöt vi i solen och åt och drack gott.

    Mvh Maggan:D

  • Babzan 20 juni 2009

    Fortsatt trevlig midsommarhelg alla mysiga människor!:)
    Själv jobbade jag i går och vädret är inget vidare så idag åker jag och min familj kryssning till Åbo. Ska bli gott att äta midsommarbuffé:p

  • 4850 20 juni 2009

    Har precis kommit hem från en trevlig midsommar jag firade i skogarna kring Rejmyre. Vi klarade oss utan regn så matbordet stod dukat ute och jag lovar det var så trevligt. Ha en fortsatt trevlig varm sommar önskar Karin

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.