Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ett fel har smugit sig in:-(

  • irrevirre 6 april 2008

    Hej,
    Jag upptäckte ett fel i mina recept idag. Det är konstigt för jag har skrivit ut det tidigare och då var det rätt, men i alla fall.
    Har du sparat RULLTÅRTA TIRAMISÙ?
    Står det att kaffet skall vara i fyllningen? Detta är tokigt. Det skall vara i smeten till bottnen och ingen annanstans. Hoppas ingen har hunnit misslyckas ännu. Sorry .......

  • monel 6 april 2008

    Om du går in och ändrar det så uppdateras det hos alla som sparat :D

  • Queenie 6 april 2008

    Kan garantera att vi som godkänner inte går in och ändrar i själva receptet i allafall irre Virre.

  • irrevirre 6 april 2008

    Skrivet av monel den 6 apr 2008

    Om du går in och ändrar det så uppdateras det hos alla som sparat :D


    Gör det det? Vilken tur. Jag har ändrat det nu.

  • Queenie 6 april 2008

    Vi ändrar stavfel, formulerar kanske om ibland om det låter för tokigt, men att flytta runt ingredienser, det gör vi absolut inte.

  • irrevirre 6 april 2008

    Skrivet av Queenie den 6 apr 2008

    Kan garantera att vi som godkänner inte går in och ändrar i själva receptet i allafall irre Virre.


    Nej, jag tror inte heller att ni gör det. Förstår ingenting.
    Men strunt samma, nu är det rätt:-)

  • tina62 6 april 2008

    Skrivet av IrreVirre den 6 apr 2008

    Hej,
    Jag upptäckte ett fel i mina recept idag. Det är konstigt för jag har skrivit ut det tidigare och då var det rätt, men i alla fall.
    Har du sparat RULLTÅRTA TIRAMISÙ?
    Står det att kaffet skall vara i fyllningen? Detta är tokigt. Det skall vara i smeten till bottnen och ingen annanstans. Hoppas ingen har hunnit misslyckas ännu. Sorry .......


    Tur att du såg det. Ska baka den idag.

  • zonale 6 april 2008

    Är en av dem som sparat rulltåtan. Kollade nyss och där var det inte ändrat.

  • monel 6 april 2008

    Jag var inne hos dig och kollade nu och det är ändrat hos dig.

    Skrivet av hubert06 den 6 apr 2008

    Är en av dem som sparat rulltåtan. Kollade nyss och där var det inte ändrat.

  • zonale 6 april 2008

    Förlåt. jag tittade på fel recept förut. Har ett liknande. Det är ändrat:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.