Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Födelsedags kakor!

  • Okänd 29 oktober 2008

    hej jag fyller år på lördag och jag skulle vilja ha så många olika och roliga kakor och sånt på bordet :p har du nått bra förslag på vad jag kan baka för nått?? tack :D

  • mojans 29 oktober 2008

    Hej på dej och Grattis

    En av mina ( och familjens) favoriter är Hallongrottor. Även en rulltårta med hallongrädde som finns här på matklubben. Jag har lagt in ett recepr på mazarinkaka som är super enkel och god.

    Lycka till Mojans:

  • Svesse60 29 oktober 2008

    Här kommer ett mycket gott recept från mig som jag lovar alla tycker om. Jag bakade dessa söndagkväll och tisdagkväll var de slut...
    Chokladiga långpannerutor

  • anluk 29 oktober 2008



    Jättegod och enkel att göra.

  • matnjutaren 29 oktober 2008

    Hej å Grattis i förskott! (L)

    Jag har inga recept inlagda men jag tror nog att jag kan erbjuda dej detta receptet..:)
    http://www.matklubben.se/recept/stroesselkaka_snoddas_mockarutor_kaerleksmums_14011.html
    Lättbakat och uppskattad av alla i vår familj. (Y)

    Lycka till!

  • Russinet-Korinten 29 oktober 2008

    Sök på "cupcakes" när du söker recept så kommer det upp smarriga saker!
    Det ser sååååååå gott ut!(L)
    Grattis förresten!:D

  • Eery 29 oktober 2008

    Grattis tjejen!
    Måste bara tipsa om dom fantastiska nonstop-kakorna, jättelätta och snabba att baka
    för att lyxa till det lite kan man göra dom STOOORA:p

    brukar baka dom ofta och jag tycker varken om kakor eller får äta nonstop:(

    riktiga "kalas-kakor"

  • Okänd 30 oktober 2008

    tack allihop som har gett mej massor med recept på smarriga kakor och sånt! nu ska det bara bli till och baka i kväll eller i morgon! (L) :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.