Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Förslag på kaka i långpanna utan choklad???

  • safir74 17 november 2008

    Jag skulle behöva förslag på kaka man kan göra i långpanna helst utan choklad. Min dotter ska ha kalas till helgen med Halloweentema. Det var meningen först att jag skulle baka kanel och chokladbrownies. Men då blir det för mycket olika bakverk med choklad :D. Jag ska nämligen baka spindelvävstårta (choklad i), chokladbollar, marshmallows med smält choklad. Nån kaka som ej heller har nån glasyr då jag tänker klippa ut ett spöke i smörpapper och ha florsocker över så att varje ruta får ett spöke på :p De som kommer på kalaset är i sjuårs-åldern

  • The_mama97mia 17 november 2008

    Sök på Silviakaka, den är egentligen med glasyr, men tror du kan göra spökesdekoration med bara florsocker. Det fanns en 5-6 liknande recept här.

  • safir74 17 november 2008

    Tack för tipset. Det lutar åt att jag gör mjuk pepparkaka i långpanna. Hittade ett recept här som heter Mjuka pepparkaksänglar. Ska istället skära ut spöken :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.